Moderator: Redaktörer
mx skrev:Har du en flickvän som är 13 år gammal? Hur gammal är du?
Bill50x skrev:mx skrev:Har du en flickvän som är 13 år gammal? Hur gammal är du?
Varför tror du jag skrev flickvän med citat-tecken? Klart jag inte har någon så ung flickvän, jag fyller ju 60 om ett par månader
Det är en ung tjej vars mor är ett tidigare ex och vars far varit bosatt långt borta. Så jag har hoppat in ibland så den unga damen slipper att bara umgås med fruntimmer hela tiden![]()
Men visst är det hemskt att man redan i så unga år kräver en iPhone för att våga visa sig på stan med ett par hörlurar i öronen? Hennes far har för övrigt jobbat på Sony Ericsson ett antal år så hon har fler mobiltelefoner än jag har skjortor...
/ B
Bill50x skrev:lech skrev:Spotify finns inte i min värld. Så svaret blev självklart "aldrig".
//lech
I vilken värld lever du?
/ B
celef skrev:nästan dygnet runt med premium
jag älskar spotify men hatar många gånger ljudkvaliteten och att samlingen är så begränsad och tillfällig
Bill50x skrev:
Men visst är det hemskt att man redan i så unga år kräver en iPhone för att våga visa sig på stan med ett par hörlurar i öronen?
/ B
micromodular skrev:Fatta all natur man spar på att inte köpa en massa CD-plattor!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster