Moderator: Redaktörer
Komorok skrev:Jo en sak till. Jag har mailat kommunen för att få tag på ritningarna och beräkningarna på kåken för att få ett slutgiltigt svar på hur det hela är dimensionerat. Inte för att jag är speciellt orolig, men jag är ju nyfiken av mig och ett mail är ju lätt att skicka iväg.
Komorok skrev:Komorok skrev:Jo en sak till. Jag har mailat kommunen för att få tag på ritningarna och beräkningarna på kåken för att få ett slutgiltigt svar på hur det hela är dimensionerat. Inte för att jag är speciellt orolig, men jag är ju nyfiken av mig och ett mail är ju lätt att skicka iväg.
Jag fick svar för ett tag sedan och kommunen hade inte ritningarna. Hyresbolaget har dem. Idag fick jag tummen ur och mailade dem. Vi får se om vi får något skojigt svar snart.
Max_Headroom skrev:Komorok skrev:Komorok skrev:Jo en sak till. Jag har mailat kommunen för att få tag på ritningarna och beräkningarna på kåken för att få ett slutgiltigt svar på hur det hela är dimensionerat. Inte för att jag är speciellt orolig, men jag är ju nyfiken av mig och ett mail är ju lätt att skicka iväg.
Jag fick svar för ett tag sedan och kommunen hade inte ritningarna. Hyresbolaget har dem. Idag fick jag tummen ur och mailade dem. Vi får se om vi får något skojigt svar snart.
Har du berättat att du vill ha ritningarna för att kolla om kåken håller för dina bashögtalare?
Komorok skrev:Max_Headroom skrev:Komorok skrev:Komorok skrev:Jo en sak till. Jag har mailat kommunen för att få tag på ritningarna och beräkningarna på kåken för att få ett slutgiltigt svar på hur det hela är dimensionerat. Inte för att jag är speciellt orolig, men jag är ju nyfiken av mig och ett mail är ju lätt att skicka iväg.
Har du berättat att du vill ha ritningarna för att kolla om kåken håller för dina bashögtalare?
Japp
Inget behov?MagnusÖstberg skrev:Överhandsfräs ELU i perfekt skick finnes för 8mm frässtål (som det finns ett gäng av)
MagnusÖstberg skrev:Inget behov?MagnusÖstberg skrev:Överhandsfräs ELU i perfekt skick finnes för 8mm frässtål (som det finns ett gäng av)
Komorok skrev:Jag börjar just fundera på om man behöver tweaka Infra-tillsatsen i CR80 för att gräva så drygdjupt som detta system har kapacitet till. För om dagens system klarar av att gräva ned till ca 10Hz, så borde det nya klara ca 6-7Hz. Behöver man EQa mer i botten-botten då?
paa skrev:Det är väl inte bara fasa man kan göra med vinkelslip, det går ju att slipa radier också?
xeizo skrev:Jag kan fortfarande inte smälta Sansui-förstärkaren, f*n, f*n, f*n att inte jag har den!
(jag har haft massor av sansui-förstärkare, men ingen blev kvar tyvärr. AU-G99X och AU-D901 var mina två sista, men ingen av dom var lika massiv som AU-D11000)
Sista modellen? 1999, en rörhäck med det rätta utseendet:
Typ 200.000 Yen då ....
xeizo skrev:Jag kan fortfarande inte smälta Sansui-förstärkaren, f*n, f*n, f*n att inte jag har den!
(jag har haft massor av sansui-förstärkare, men ingen blev kvar tyvärr. AU-G99X och AU-D901 var mina två sista, men ingen av dom var lika massiv som AU-D11000)
Sista modellen? 1999, en rörhäck med det rätta utseendet:
":snip, snygga bilder som fan."
Typ 200.000 Yen då ....
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster