Nattlorden skrev:adzer skrev:Flyttar inte du dina basar med luftfuktigheten?
Ser jag ut som jag slänger runt på kvartstonnen i en handvändning?
Va? Har inte du dina basar placerade på linjärlager så att de lätt kan flyttas vid behov?

Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:adzer skrev:Flyttar inte du dina basar med luftfuktigheten?
Ser jag ut som jag slänger runt på kvartstonnen i en handvändning?
UnholyRishna skrev:Va? Har inte du dina basar placerade på linjärlager så att de lätt kan flyttas vid behov?
DVD-ai skrev:ja gamsla profundusX är ena bedrövliga klossar...
Uch... fula som stryk och helt omöjliga att placera i dom flesta rum upplever jag.
Dom är alltid precis liiite för stora åt något håll helatiden...
Oftast ca 5cm för stora i någon ledd, för att kunna få plats där man vill ha dom![]()
DVD-ai skrev:Men dom är vääääldigt mycket mer lättmöblerade tack vara dessa ca 10cm mindre på bredden !
DVD-ai skrev:6cm ?
är inte pX gamla 49,50,51 ?
49 breda ?
då blir det ju 7cm![]()
oavsett så gör det mycket större skillnad än vad jag hade kunnat tro, gamsla modellen hade jag inte haft plats med allt i mitt gamla rum eller med nuvarande placering i nya rummet![]()
Det var ganska precis 5cm för mycket på dom gamla oavsett hur man vände dom...
Och dom nya löste alla problem
Så ja, dessa 7cm kan ju göra underverk
philipbtz skrev:Enligt mitt manifest har ni båda fel(b*h*d) 48*50*49 vs 40*50*52 så 8cm mindre på bredden.
DVD-ai skrev:resterande lådan i 19mm och ett korsstag som får mellan samtliga väggar.
Hur fick du ihop det där?DVD-ai skrev:Hmm, kanske är 16mm !
Det har jag faktiskt inte kollat så noga...![]()
Jag bara antog att det var 16mm
Jag kör ovan nämnda kombo och är skitnöjd! Det där med endast ett slutsteg vet jag inte...När jag kör med endast ett slutsteg får jag bara ljud från ena sidan. Så i just mitt fall kör jag med bägge XPA-1.or samtidigtDVD-ai skrev:pi60s + bs60 är en himta trevlig kombination, tar inte jätte mycket plats, kräver enbart ett slutsteg
DVD-ai skrev:En ny frågeställning:
Ni som har i28 och i32s, vad driver ni dom med ?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 4 gäster