Hej Mayro och Ulf!
Mayro:
Först nu såg jag inläggen som du Mayro gjort i slutet av förra sidan i denna tråd.
Jag tycker vi skall sluta bråka om detta. Räcker inte det som varit?
Vill bara snabbt nämna att det du Mayro skriver om att "skylla på mitt minne" är taget ur luften. Om du läser hela tråden så ser du att jag redan kommenterat detta för länge sedan.
Jag har
aldrig förnekat att du sade att du inte tänkte ge dig in i tekniska diskussioner. Tvärtom kommer jag ihåg det väldigt bra, och jag hoppas du kommer ihåg vad jag sa om det också. Om du inte gör det så är det bara att gå bakåt i denna tråd och läsa.
Så låt oss inte bråka mer. Vänner?
Ulf:
Jag kan inte dölja att jag blev väldigt ledsen när du inte accepterade min ursäkt, och dessutom anklagade mig för att ljuga! Men låt oss lösa denna fråga genom att jag lämnar walk over. Vad som sagts spelar ju ingen större roll om det inte överensstämmer med vad som menats, eller hur?
Även om jag tror att jag faktiskt minns vad du sagt så gör jag inte anspråk på att veta vad du menat, i synnerhet inte när du säger att du blir ledsen av det jag skrev. Därmed kan vi dra slutsatsen att min tolkning inte stämmer med vad du menat. Ok?
Kan vi inte lämna det med det? Och vill du berätta vad du menade så kör på. Vill du inte så nöjer vi oss med att ingen skall bry sig om vad jag skrev. Ok?
Jag sträcker fram min hand. Vänner?
Vh, iö
- - - - -
PS. Ni är båda hjärtligt välkomna till mitt demorum igen, och denna gång skall jag vara noga med att spela fonogram som ger svar på era frågor. fast du får ni förstås lova att ställa frågorna också.
PPS. Ni är välkomna att ringa också. När ni vill. Att prata via Faktiskt blir rätt lätt rätt dumt.

Fd psykoakustikforskare & ordf LTS. Nu akustiker m specialiteten
studiokontrollrum, hemmabiosar & musiklyssnrum. Även Ch. R&D
åt Carlsson och Guru, konsult åt andra + hobbyhögtalartillv (Ino).