Moderator: Redaktörer
jonasp skrev:Värst vad du verkar ilsken.(Harry alltså, inte Nattis!)
Wicked Pedia skrev:Tråd omfattar allt ifrån sytråd och tunnaste silke, ull, lin, bomull, syntet och så vidare i textila sammanhang till tråd av metalliska material, till exempel silver och koppartråd.
petersteindl skrev:Mina högtalare är trådlösaåtminstone ända tills man ansluter en tråd till dem.
Kronkan skrev:Almen skrev:Kronkan skrev:en orgelkonsert spelad av jazzmusikern Keith Jarret
---
Vilken rysare den är.
Är det den där Spheres? Har inte hört den, varit lite skeptisk av någon anledning. Kanske vore nå't...?
Hej!
Hymns Spheres
http://www.youtube.com/watch?v=_59YSuKKAiE
För mig fungerade det igår och för Paa IRL.
Men inget jag säger gå och köp den.
Men igår så hjälpte mig den efter en krävande dag att bli människa igen.
Nattlorden skrev:petersteindl skrev:Mina högtalare är trådlösaåtminstone ända tills man ansluter en tråd till dem.
Hur har du kopplat terminal till element internt då, kan man ju undra, om inte med grov, isolerad koppartråd?
petersteindl skrev:Nattlorden skrev:petersteindl skrev:Mina högtalare är trådlösaåtminstone ända tills man ansluter en tråd till dem.
Hur har du kopplat terminal till element internt då, kan man ju undra, om inte med grov, isolerad koppartråd?
Jamen det är ju till elementen
Nattlorden skrev:petersteindl skrev:Nattlorden skrev:petersteindl skrev:Mina högtalare är trådlösaåtminstone ända tills man ansluter en tråd till dem.
Jamen det är ju till elementen
Ytterligare ett exempel på falsk marknadsföring alltså.
petersteindl skrev:Nej absolut inte. Högtalare är högtalare. Element är element
KarlXII skrev:petersteindl skrev:
Nej absolut inte. Högtalare är högtalare. Element är element
Jamen det här ÄR ju ett element.![]()
petersteindl skrev:KarlXII skrev:petersteindl skrev:
Jaa, och,... ser du nån kabel?
KarlXII skrev:petersteindl skrev:KarlXII skrev:petersteindl skrev:
Jaa, och,... ser du nån kabel?
Kabel? Är det inte trådar vi ska kika efter?
Harryup skrev: För en B&O kund sparar man massor med tusenlappar om högtalarna är så enkla att ställa var man vill.
mvh/Harryup
Bang & Olufsen i Nyhetsutskick via e-mail skrev:Jaw-dropping beautiful sound
Last week the arrival of the latest wonder from B&O PLAY was announced - the new one-point wireless music system, BeoPlay A9. This digital loudspeaker offers impressive and spacious stereo sound performance in a single unit designed like a piece of furniture. It streams music both via AirPlay and DLNA and is available with two placement options: standing on the floor or hanging on the wall. BeoPlay A9 will be available worldwide in all Bang & Olufsen shops in the second half of November.
Fjonkalicious skrev:Vilka andra hemprodukter marknadsförs som trådlösa? Inga!
petersteindl skrev:Bang & Olufsen i Nyhetsutskick via e-mail skrev:Jaw-dropping beautiful sound
Last week the arrival of the latest wonder from B&O PLAY was announced - the new one-point wireless music system, BeoPlay A9. This digital loudspeaker offers impressive and spacious stereo sound performance in a single unit designed like a piece of furniture. It streams music both via AirPlay and DLNA and is available with two placement options: standing on the floor or hanging on the wall. BeoPlay A9 will be available worldwide in all Bang & Olufsen shops in the second half of November.
KarlXII skrev:petersteindl skrev:
Kalejdokom skrev:Äsch, trådlös är ju bara ett svenskt ord för engelskans wireless i betydelsen "inte ihopkopplad via kablage/tråd/sladd". Engelskans wired betyder ju rätt och slätt förbunden eller sammankopplad (i elektrisk mening).
Man ska alltså inte lägga för stor vikt vid just ordet tråd i sammanhanget. Min tolkning av wireless är snarare avsaknad av förbindelse snarare än vilket fysiskt media som avses.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster