Moderator: Redaktörer
1-Aerob skrev:Aerob skrev:Hur går det för Olofs lilla projekt då? Går det framåt månne?
+1!
Hämtade nyss ut ett paket på posten:
olof skrev:Va kul att jag får någon att bolla med. Helt enkelt är det inte. Jag har snott ihop ett filter efter öra men det mäter sådär och framför allt så distar det när man vill ha lite kul. De där amerikanarna verkar inte har några störra krav på ljudtryck map deras rekomenderade delningsfrekvenser.
Vidare kan jag också meddela att min mätkunskaper verkar vara sådär. Så fort jag pulat ihop något som mäter bra på en meters håll så låter det skit på lyssningplats. Dovt och burkigt. Antar att det har att göra med med den begränsade spridningen och mitt dämpade rum. Ska försöka ta mig ut i trädgården för att mäta på lite större avstånd men vädret är inte helt hundra i de småländska skogarna så jag får väl försöka hitta en gympasal
Komorok skrev:Lambda-basarna låg ute på hifimagasinet för ett tag sedan och andra manicker har sålts också. Såg något om utlandsflytt. Jag tror projektet är nedlagt tyvärr.
Fjonkalicious skrev:Jag tror att egentligen skulle "handfatet" må bäst av kapning i varje sida så att man får en fyrkantig bas i formen. De där runda hörnen, både framifrån och i tvärsnitt, gör att den ser blobbig ut.
Aerob skrev:Nä, men jag har faktiskt caddat lite...
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 28 gäster