Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
avr7000 skrev:Jag vaknade på sidan där jag har ett spräckt revben.... ont som fan![]()
Så ont så jag måste hoppa över afterwork gocart (vilet är något av det roligaste jag vet.
Glad fredag på er alla![]()
avr7000 skrev:Nja jag ramlade nog ner från en stege/pall på jobbet rätt in i ett vasst hörn på en maskin... eller oxå gjorde jag inte det för gjorde jag det så måste jag skriva en tillbudsrapport så jag gjorde nog inte det.... jag gjorde det nog hemma![]()
Hursom helst så är revbenet bra men jag ordnade ett litet ryggskott istället igår...
Stefan
jonasp skrev:Kommer battlen mellan skokartongerna och de diagonalsågade skokartongerna att redovisas någonstans här på faktiskt? Låter intressant...
Naqref skrev:jonasp skrev:Kommer battlen mellan skokartongerna och de diagonalsågade skokartongerna att redovisas någonstans här på faktiskt? Låter intressant...
Det ryktas att där kommer finnas spioner från "the Original GÖK" där.
Naqref skrev:Stolsmannen
jonasp skrev:Kommer battlen mellan skokartongerna och de diagonalsågade skokartongerna att redovisas någonstans här på faktiskt? Låter intressant...
avr7000 skrev:jonasp skrev:Kommer battlen mellan skokartongerna och de diagonalsågade skokartongerna att redovisas någonstans här på faktiskt? Låter intressant...
En tråd borde vi kunna ordna, både jag och Judas har skaffat oss en varsin perfekt ursäkt om vi skulle förlora :D
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster