Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Hittade ett hål i min musiksamling häromnatten. Jag hörde Bette Davies Eyes i en film och blev sugen på att höra hela låten. Då inser jag att jag inte har en enda ton av Bonnie Tyler, så det åtgärdades med en "Greatest Hits" CD. Har inte lyssnat än.
PekkaJohansson skrev:Edith Piaf - De l'Accordéoniste à Milord, cd 1986
Tidigaste samlingen hittills med Edith Piaf - välljudsförhoppningarna är högt ställda!
Med vänlig hälsning
Pekka
hifikg skrev:Tony Banks, Six pieces for Orchestra med Prags symfoniorkester, där första stycket var ospelbart på min CD-spelare. Resten fungerade felfritt. Dags att byta laser...
PekkaJohansson skrev:
Lyssnar på Sabbath-samlingen. Den imponerar såväl musikaliskt som ljudkvalitetsmässigt - faktiskt det bästa jag har hört med gruppen. Kanske får det bli en vända i MasVis senare. Kanske skulle jag till och med lyssna lite på respektive album i samma tidiga versioner?
Med vänlig hälsning
Pekka
Kribban skrev:PekkaJohansson skrev:
Lyssnar på Sabbath-samlingen. Den imponerar såväl musikaliskt som ljudkvalitetsmässigt - faktiskt det bästa jag har hört med gruppen. Kanske får det bli en vända i MasVis senare. Kanske skulle jag till och med lyssna lite på respektive album i samma tidiga versioner?
Med vänlig hälsning
Pekka
Var hittar man ett sådant album?
MVH Christer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster