Moderator: Redaktörer
celef skrev:finns det hifibilder med snygga killar på
hifikg skrev:Lasses Hifi, inte 1969 utan årsskiftet 21/22, många gamla "hederliga" varumärken som lever kvar i Dalarna
Belker skrev:hifikg skrev:Lasses Hifi, inte 1969 utan årsskiftet 21/22, många gamla "hederliga" varumärken som lever kvar i Dalarna
Vad är det för fel på den där firman? Som att det inte vore nog att vara värsta sortens ormoljenasare. Patetiskt.
data_foggen skrev:
Pioneer Elite........![]()
Ted_B skrev:data_foggen skrev:
Läckert!
data_foggen skrev:
hifikg skrev:Belker skrev:hifikg skrev:Lasses Hifi, inte 1969 utan årsskiftet 21/22, många gamla "hederliga" varumärken som lever kvar i Dalarna
Vad är det för fel på den där firman? Som att det inte vore nog att vara värsta sortens ormoljenasare. Patetiskt.
De frågade om jag ville bidra med en bild där jag nakenlyssnar, så det gjorde jag, men av någon anledning valde de blondinen. Kanske för att hon lyssnar med ljuset tänt?
paa skrev:hifikg skrev:Belker skrev:Vad är det för fel på den där firman? Som att det inte vore nog att vara värsta sortens ormoljenasare. Patetiskt.
De frågade om jag ville bidra med en bild där jag nakenlyssnar, så det gjorde jag, men av någon anledning valde de blondinen. Kanske för att hon lyssnar med ljuset tänt?
Gissar att du tagit bilden. Jag har ju undrat tidigare var denna typ av bilder som du tar, och som ser riktigt gammelmodiga ut har sin plats i dagens värld, men här var det således!
paa skrev:hifikg skrev:Belker skrev:Vad är det för fel på den där firman? Som att det inte vore nog att vara värsta sortens ormoljenasare. Patetiskt.
Gissar att du tagit bilden. Jag har ju undrat tidigare var denna typ av bilder som du tar, och som ser riktigt gammelmodiga ut har sin plats i dagens värld, men här var det således!
Användare som besöker denna kategori: Conan och 26 gäster