Kolla bara att de har sakerna i lager innan ni beställer. Jag tog deras 4 sista för tillfället.
Moderator: Redaktörer
JonasW skrev:Parts-express skulle ha 500$ i frakt, blir väl i runda slängar 4500:- inkl moms & tull bara för frakten då.
JonasW skrev:Jag har snabbkikat på nätet bara och tycker DSP:n ser riktigt fin ut. 8 filterpunkter ska nog räcka en bit.
Spacebug skrev:Elfsberg skrev:Det är uppdaterat nu. 10 Hz gäller.
Verkligen?
Kan du säga vilken uppdatering det gäller?
Senaste remote connect software jag hittar är v1.1, där får jag fortfarande 20hz som lägsta frekvens för eq och filter...
JonasW skrev:Startade upp steget på skrivbordet & passade på att uppdatera firmware så att allt är redo sen.
Tycker att inställningsmöjligheterna är riktigt goda. Det enda som är lite synd är att lägsta högpass är 20Hz. Så det får jag köra utan.
Samma sak gäller peq:n, 20Hz som lägsta ingreppsfrekvens. Nu gör inte det något för min del då jag inte har problem under 25Hz.
I övrigt så lever den om för mycket för att ha i samma rum som man ska spela i. Antingen får man byta fläktar eller göra som jag, ställa den i ett annat rum.
boom skrev:Johannes skrev:Verkligen. Är nyfiken på denna dayton. Är själv sugen på bygga sluten med 1 Dayton.
Det är väl bara att bygga.
Dom ska ju delas, så det blir i alla fall andra element i systemet som hanterar detta.Johannes skrev:Jasså . Tycker att step response brukar se tröttare ut med just 15" eller framför allt svårare att få tight. .men det kanske är nåt annat som styr detta. ?
Det går att göra saker dåligt, och det går att göra saker bra.Johannes skrev:Jasså . Tycker att step response brukar se tröttare ut med just 15" eller framför allt svårare att få tight. .men det kanske är nåt annat som styr detta. ?
paa skrev:Dom ska ju delas, så det blir i alla fall andra element i systemet som hanterar detta.Johannes skrev:Jasså . Tycker att step response brukar se tröttare ut med just 15" eller framför allt svårare att få tight. .men det kanske är nåt annat som styr detta. ?
Användare som besöker denna kategori: Mazda200 och 19 gäster