Vinkeljärn som dessa kommer alltså att hålla ihop magneterna/chassie och på så vis häva alla vibrationer som kan uppstå i Chassie...
Stefan
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Stranne skrev:Snyggt Stefan!
Måste vara grymt inspirerande för skaparkonsten att ha tillgång till så mycket fina maskiner (tänker på vattenskärning mm).
petersteindl skrev:Det är bra med servicelucka.
avr7000 skrev:Stranne skrev:Snyggt Stefan!
Måste vara grymt inspirerande för skaparkonsten att ha tillgång till så mycket fina maskiner (tänker på vattenskärning mm).
Visst är det... man blir bortskämd:)
Det är det som är "problemet" med dina högtalare... De har legat halvfärdiga på jobbet en evighet men det skall till ett moment där jag skall handsåga... Huuuuaaa. Jag har som du ser ångan uppe nu och jag skall ta dem i veckan... (jag köpte en digital vinkelmall oxå som gör det enkelt att bocka baffeln i exakta vinklar).
Stefan
schmutziger skrev:Fjonkalicious skrev:Hur driver man ett bassystem med 128 basar?
Med slutsteg?
Fjonkalicious skrev:Hur driver man ett bassystem med 128 basar?
Glebster skrev:Vad har de svarta skumbitarna med urtag mot elementen egentligen för funktion?
avr7000 skrev:Glebster skrev:Vad har de svarta skumbitarna med urtag mot elementen egentligen för funktion?
Skydda elementen mot rockwooltussar som kanske lossnar när man basar på
Glebster skrev:avr7000 skrev:Glebster skrev:Vad har de svarta skumbitarna med urtag mot elementen egentligen för funktion?
Skydda elementen mot rockwooltussar som kanske lossnar när man basar på
Det jag misstänkte men hade samma tankar som V8an i bakhuvudet, varför?
avr7000 skrev:Tror ni det blir en viss rörelse av luften närmast konen eller tror ni den står helt stilla och varierar i tryck bara?
Nattlorden skrev:avr7000 skrev:Tror ni det blir en viss rörelse av luften närmast konen eller tror ni den står helt stilla och varierar i tryck bara?
Hade det senare varit sant hade man aldrig behövt fundera över resonanser i lådor.
låter som något man har koll på när man skiterjonasp skrev:Nattlorden skrev:avr7000 skrev:Tror ni det blir en viss rörelse av luften närmast konen eller tror ni den står helt stilla och varierar i tryck bara?
Hade det senare varit sant hade man aldrig behövt fundera över resonanser i lådor.
Skilj på våghastighet och partikelhastighet!
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Eri och 11 gäster