Moderator: Redaktörer
KarlXII skrev:Nu kommer det snart rapporter om hur oerhört bra och smidigt detta är, tätt följt av rapport om inköp av ny telefon.
Nefilim skrev:Naqref skrev:http://www.knowyourmobile.com/features/1536216/best_airplay_apps_for_android.html
Tackar.
Naqref skrev:Nefilim skrev:Naqref skrev:http://www.knowyourmobile.com/features/1536216/best_airplay_apps_for_android.html
Tackar.
Så lite så. det var första länken på google. Så då passar jag på att tipsa om google.com dessutom.
Ton skrev:Dra ut den. Inget ont kommer hända
Nefilim skrev:Nu har jag en LAN-kabel kopplad till LAN-ingången på denna mackapär,
men kan man inte köra den helt trådlöst, och isf hur?? Nu funkar
den ju även som en trådlös router med, men det kanske inte går.
celef skrev:Ton skrev:Dra ut den. Inget ont kommer hända
nu har jag flyttat airporten och det gick ganska bra, men väldigt seg uppstart måste jag säga
och vilka otroligt slöa "accesstider" eller vad det heter, det tar ca 3-4 sekunder från det att jag trycker play till att ljud kommer ut, horribelt uselt, jag hinner liksom trycka play två gånger och andra gången så pausas ju ljudet
och det låter vasst - som att tonkurvan tiltar uppåt
det här är inte riktigt okej
Nefilim skrev:Nu har jag en LAN-kabel kopplad till LAN-ingången på denna mackapär,
men kan man inte köra den helt trådlöst, och isf hur?? Nu funkar
den ju även som en trådlös router med, men det kanske inte går.
celef skrev:Jag har lite problem med drop outs emellanåt, det är rätt beigt
Fjonkalicious skrev:celef skrev:Jag har lite problem med drop outs emellanåt, det är rätt beigt
Finns en del att ställa in för att bli av med det, om man nu har det. Vilken kanal kör du ditt wifi på? Hur långt från sändare och mottagare? Vad är där mellan?
Fjonkalicious skrev:celef skrev:Jag har lite problem med drop outs emellanåt, det är rätt beigt
Finns en del att ställa in för att bli av med det, om man nu har det. Vilken kanal kör du ditt wifi på? Hur långt från sändare och mottagare? Vad är där mellan?
celef skrev:Fjonkalicious skrev:celef skrev:Jag har lite problem med drop outs emellanåt, det är rätt beigt
avståndet är nog cirka 8-10 meter snett uppåt
kanal på wifi vet jag inte, hur kollar jag det?
Aerob skrev:celef skrev:Fjonkalicious skrev:celef skrev:Jag har lite problem med drop outs emellanåt, det är rätt beigt
avståndet är nog cirka 8-10 meter snett uppåt
kanal på wifi vet jag inte, hur kollar jag det?
Med Airportverktyget:
http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... 60#1394960
Aerob skrev:Ah, du kör verktyget från iPad, det har jag aldrig använt så där kan jag inte hjälpa dig. En gissning är dock att det har samma funktioner även om GUI´t är annorlunda.
celef skrev:Aerob skrev:Ah, du kör verktyget från iPad, det har jag aldrig använt så där kan jag inte hjälpa dig. En gissning är dock att det har samma funktioner även om GUI´t är annorlunda.
jag får bara fram enkel information i verktyget, det borde finnas en avancerad-inställning men jag hittar den
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 28 gäster