Moderator: Redaktörer
Strmbrg skrev:"Mellanregistret är ju fint."
Ja, det var en både ganska vanlig, och samtidigt ganska nedslående kommentar. Ty, jag tolkade SJÄLVKLART den kommentaren som en outtalad dom över hur diskanten, och framförallt BASEN lät.
hifikg skrev: Så skulle jag t ex göra helikoptern när jag hade en modell i studion och den bara kraschade...
Skrev jag göra? Menar förstås köra!
Panelguy skrev:Strmbrg skrev:"Mellanregistret är ju fint."
Ja, det var en både ganska vanlig, och samtidigt ganska nedslående kommentar. Ty, jag tolkade SJÄLVKLART den kommentaren som en outtalad dom över hur diskanten, och framförallt BASEN lät.
...
Om det var Maggisarna du demade så kan jag förstå deras reaktion. ...
hifikg skrev:... Så skulle jag t ex göra helikoptern när jag hade en modell i studion och den bara kraschade...
markusA skrev:Jag tänkte dela med mig av en hemlis.... Det är väldigt få tjejer som blir "impade" av en stereoanläggning.
Jag tror chansen ökar markant om man lagar en bra middag att avnjuta samtidigt som man lyssnar på musiken.
P.S. Själv har jag inte pengar nog för att komma i närheten av mina bekantas kaliber när det gäller elektronik. Så, jag bygger själv och hoppas komma i närheten... D.S.
markusA skrev:Jag tänkte dela med mig av en hemlis.... Det är väldigt få tjejer som blir "impade" av en stereoanläggning.
Jag tror chansen ökar markant om man lagar en bra middag att avnjuta samtidigt som man lyssnar på musiken.
P.S. Själv har jag inte pengar nog för att komma i närheten av mina bekantas kaliber när det gäller elektronik. Så, jag bygger själv och hoppas komma i närheten... D.S.
petersteindl skrev:markusA skrev:Jag tänkte dela med mig av en hemlis.... Det är väldigt få tjejer som blir "impade" av en stereoanläggning.
Precis, men kan man lira gitarr och sjunga så är det ingen nackdel
Sanny_X skrev:Brudar gillar stereon om den är snygg.![]()
Objektivisten skrev:Sanny_X skrev:Brudar gillar stereon om den är snygg.![]()
Precis, varför tror ni får Fabio får så många brudar för, va?
http://www.martinloganowners.com/forum/attachment.php?attachmentid=15437&stc=1&d=1335671475
Strmbrg skrev:"Vad är det där för (jävla) dörrar?" Fick jag som kommentar då jag för många år sedan hade kånkat hem ett par gamla MGII och ställt ut - typ - mitt i rummet.
Dåligt lät det, och sjuk möblering blev det.
Som tur var var det kommenterande fruntimret utan vetorätt.
hifikg skrev:Panelguy skrev:...![]()
, ja den kommentaren har man väl hört några gånger under alla år med paneler. Många förstår knappt att det är högtalare.
Så ere med Carlsson också ibland...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster