2-ch skrev:Alexi skrev:Om någon utmanat, så finns det redan en liggande utmaning och därmed ingen outmanad vinnare att utmana, vist skulle man kunna förtydliga med att den som är snabbast med handsken är den som har företräde, men jag tror våra medlemmar fattar det själva

Jag letade febrilt i tråden efter en bild på våran handske, en XLR-kontakt.
Den står framme vid varje battle och förste man att greppa den och daska till vinnaren är utmanare i enlighet med 8 §. Därefter är den död tills nästa battle.
Inget som står i reglerna men så är det

Men är det inte lite lustigt att själva kärnan i er klubb, utmaningen, INTE är strikt definierad hur den skall utföras eller att där bara ska vara en utmanare och en mästare? vid varje battle?
Det finns ju en massa tveksamheter i regelverket fortfarande
tex
"a ) Man får endast reglera volymen innan och i intro till musiken under resten av stycket får man inte påverka signalen på annat sätt än att pausa eller stoppa musiken. "
Där tycker iaf jag att man strikt definierar "man" som anläggningsägaren, eller får alla som är med ändra volymen?
Eller något i stil med.
Under själva Battlet är det endast anläggningsägaren som får byta musik och reglera volym
Alla närvarande vid battlet uppvisar god ton och sed, såsom att inte orera under pågående battle. Då detta kan rendera okoncentration för övriga närvarande och på så viss negativt påverka de subjektiva uppfattningarna om aktuell anläggning.
Tar man sig tid o skriver ett sådant digert regelverk som ni gör, så kanske man inte ska ha några lösa trådar som man endast får reda på genom word of mouth.