Mayro skrev:på ren svenska IÖ så var ditt quoatande med dina senare ord bland det dummaste samt mest medvetna missläsande av mina ord du hitills gjort...
Nej, det var det inte.
Detta sätt gör mig ärligt förbannad på dig Iö.. NU inte bara är du rent medvetet dum. Du trollar friskt här också om du INTE själv ser det..
Först säger du att jag medvetet misstolkat, och sedan säger du att jag inte ser det? Hur skall du ha det? Medvetet eller inte...
Men vill du ha denna typen av debatt med mig så är jag gladeligen med också..
rent bedrövligt att se en så pass kunnig person som dig föregå med SÅ otroligt dåligt föredömme.
Ditt inlägg är ABSURT Mayro.

Det finns ingen grund till oförskämdheterna i det. Börja med detta:
Mayro - var inte arg!
Antingen har
jag missuppfattat dig, eller missuppfattade
du det jag skrev. Om du tror att det jag skrev var illa menat är det definitivt
du som missuppfattat mig.
Oavsett vilket - istället för att kritisera ATT jag skrev det jag skrev, så berätta
vad som var fel istället, om nu jag (och många andra) kanske har missuppfattat dig. När du som här ovan helt lämnar sakfrågan för att istället gå till personangrepp med förolämpningar (hur var det med det där folkvettet Mayro?

)blir det omöjligt att fortsätta diskssuinen på ett trevligt sätt. Så berätta istället vad du upplever vara feltolkat, så kanske vi kan (i samförstånd, utan bråk) kan reda ut vem som missförstått den andra. Ok?
Eller ännu hellre, berätta: Hur ser du på prisklassens betydelse för ljudkvaliteten?
Vh, iö
Fd psykoakustikforskare & ordf LTS. Nu akustiker m specialiteten
studiokontrollrum, hemmabiosar & musiklyssnrum. Även Ch. R&D
åt Carlsson och Guru, konsult åt andra + hobbyhögtalartillv (Ino).