Moderator: Redaktörer
markih skrev:...men lite trist för de som utan framgång har försökt registrera sig tidigare.....
Eric_Josefsson skrev:Hejsan.. mitt riktiga namn finns att beskåda
<--- där. jag har inget skäl till att hymla med det så undrar ni vad jag heter så finns det alltid till beskådan.
25år, konstruktör och ska jobba nu så pres. får avslutas här
Må väl
Naqref™ skrev:Hej och välkommen!
Linköpingsborna känns inte helt underrepresenterade men det finns alltid plats för fler!
Tycker jag känner igen ditt ansikte från något annat forum (där det gäller fyrhjulingar). Kan det stämma?
Edit: 405 Mi16 är ju halvrätt. Rätt koncern i a f
Eric_Josefsson skrev:Naqref, vem tusan är du då? Känner inte igen ditt ansikte, du borde ha samma avatar på alla forum
4-hjulssäsongen är ju över så jag måste ju ha något att göra under vintern, speciellt när jag inte får tag i ett vettigt garage
Naqref™ skrev:Eric_Josefsson skrev:Naqref, vem tusan är du då? Känner inte igen ditt ansikte, du borde ha samma avatar på alla forum
4-hjulssäsongen är ju över så jag måste ju ha något att göra under vintern, speciellt när jag inte får tag i ett vettigt garage
Heter samma sak på rejsa.nu men lurkar mest. Har uppdaterat avataren där på begäranBrist på vettigt garage är inte kul
Man får passa på att göra så mycket man kan när det är vettigt väder (som idag). Funderar på om jag inte ska fortsätta bytet av uretanbussningarna i bakvagnen och fjädrarna samt kanske slänga på hjulen med Yokohamorna som blev färdiga idag.
torbod skrev:Hejhejhej
Nu är jag äntligen här!!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster