Som om vi inte varit det hela tiden...
Vh, iö
Moderator: Redaktörer
bakerman22 skrev:Alexi skrev:Varken Sunde eller Palle bor i Stockholms län, så de faller redan på punkt 8.
Då behöver nog inte jag som bor i Motala visa intresse då.
ja teoretiskt skulle det funka. Om du blev invald... Tänk om du vinner, då måste du hyra sviten igen.hifikg skrev:Nu e ju jag en gröngöling i sammanhanget, men jag gissar att punkt 8 har tillkommit för att undvika väldigt långa resor mellan kombattanterna. Om jag skulle ta mig för att rigga min anläggning i en svit på Grand Hôtel för att tävla så kanske det är okej, även om anläggningen annars bor i Gällivare? Kanske borde man, för att undvika krångel med länsgränserna, säga att anläggningen ska finnas inom fem mils radie från Operahuset t ex.
tobm skrev:Fråga till de som vet:
Vilken låtordning är det som gäller? Om jag minns rätt så är det varannan låt som gäller, men vilken låt börjar man med? Utmanarens eller försvararens?
(Ursäkta om den här infon redan finns någonstans....)
Komorok skrev:tobm skrev:Fråga till de som vet:
Vilken låtordning är det som gäller? Om jag minns rätt så är det varannan låt som gäller, men vilken låt börjar man med? Utmanarens eller försvararens?
(Ursäkta om den här infon redan finns någonstans....)
Jag kommer först att spela den skiva jag fick i posten av dig. Sedan spelar jag skivan jag har bränt ut med mina låtar på (som du förhoppningsvis fått en kopia på).
Vi kan diskutera den iaf. men hitills har det inte varit ett problem tycker jag på något battle och behövs därför ingen regel.oa51 skrev:Alexi skrev:Vi brukar försöka spela låtarna i samma ordning hos båda. Men finns inga direkta regler kring detta.
Kanske en punkt på nästa administrativa möte?
Komorok skrev:bakerman22 skrev:Fan vad jag blev sugen på att slänga mej tidigt i bilen och komma upp och säja hej...
Då blir jag och Kristin glada iaf.
Jansson skrev:Det är kul att battla!
Man träffar så mycket trevligt folk när man håller på.
![]()
Fasen jag trodde detta bara va på skoj.
Har jag missat nåt?
IngOehman skrev:Jansson skrev:Det är kul att battla!
Man träffar så mycket trevligt folk när man håller på.
![]()
Fasen jag trodde detta bara va på skoj.
Har jag missat nåt?
Allvarligt: Det är på skoj.
Det är skoj som man bör ta på allvar!
Vh, iö
IngOehman skrev:Man bör ha kul.
Ju förr dess bättre. Helst bör man ha haft det redan för många år sedan.
Vh, iö
Alexi skrev:ja teoretiskt skulle det funka. Om du blev invald... Tänk om du vinner, då måste du hyra sviten igen.hifikg skrev:Nu e ju jag en gröngöling i sammanhanget, men jag gissar att punkt 8 har tillkommit för att undvika väldigt långa resor mellan kombattanterna. Om jag skulle ta mig för att rigga min anläggning i en svit på Grand Hôtel för att tävla så kanske det är okej, även om anläggningen annars bor i Gällivare? Kanske borde man, för att undvika krångel med länsgränserna, säga att anläggningen ska finnas inom fem mils radie från Operahuset t ex.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 21 gäster