Moderator: Redaktörer
Komorok skrev:Med tanke på att lådorna är klara och nu bara väntar på att lackas så är väl beslutet fattat iaf, men att avslöja vad det blev lämnar jag åt DVD-ai.
DVD-ai skrev:Jo dom gör ju det![]()
därav föll valet på dom![]()
i28 känns så.... "halv hjärtat" på något vis...![]()
Nehhh, ska de va så ska de va annars får de va !
Och så är det nu, så som det borde bli och också blev då alltså
Så ett par i32s i Hasselnöt Metallic och mattsvarta fossingar är det som kommer att stå för musikorgasmerna här hemma i fortsättningen...
philipbtz skrev:Var det prof.X-4 du hade till dessa nya monster?
bassman skrev:DVD-ai skrev:Jo dom gör ju det![]()
därav föll valet på dom![]()
i28 känns så.... "halv hjärtat" på något vis...![]()
Nehhh, ska de va så ska de va annars får de va !
Och så är det nu, så som det borde bli och också blev då alltså
Så ett par i32s i Hasselnöt Metallic och mattsvarta fossingar är det som kommer att stå för musikorgasmerna här hemma i fortsättningen...
Grattis mannen, det kommer att bli kanon!
Dom där snygga pi60 spelade i mitt rum en afton när eriken tog med dom från Umeå för ett musiktaberas. Han har sålt dom nu tyvärr.
DVD-ai skrev:philipbtz skrev:Var det prof.X-4 du hade till dessa nya monster?
stämmer bra det![]()
4st, snart 1 år gamla 2012års versionen som jag kör underavstämda + Infra tillsats och subsonic filter vid 13Hz.
Så när jag hått ordning på basen i rummet så borde jag ha full macka ner till i alla fall 13Hz![]()
i förra rummet hade jag bra outputt nere vid 10Hz![]()
Dessa moduler får lov att duga tills att jag flyttar, alltså om några år !
Tills dess så vill jag inte ha något större eller dyrare heller för den delen...
Jag lägger pryo på att topparna ska dissta så minimalt som möjligt just nu, och slutstegen jag har, dom räcker till !
Men måste dra i handbromsen någonstans, och som det är nu så tänker jag inte lägga mer pengar på HiFi ett tag ramöver.
Jag måste ha ett HiFi fritt år här nu när mina i32'or är hemma.
Inga mer HiFi utgifter på minst ett år, och allmänt vara ganska snål på att köpa grejer ska jag vara...
Allt för att kompencera för att jag nu köper ett par snordyra högtalare !![]()
![]()
Men planen är att dessa ska få hänga med och ge mig mycket glädje ett bra tag framöver
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster