Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
shifts skrev:Men lägg ner hornen nu. Snacka om välvillig inställning som visas från Ingvar trots största möjliga motstånd. Nu blev jag nynyfiken på OA5-MMX igen. Var det från början, men nyfikenheten minskade när jag såg det massiva motståndet på forumet.
shifts skrev:För att jag antagligen inte begriper vad det är för genomont mannen gjort mot folket här. Det måste vara något riktigt illa.
Jag läser här som ni andra, men uppenbarligen har jag missat något stort.
Intrycket som förmedlas, utan att uppenbarligen inte ha hela bilden, är folk som jagar upp varandra i hur fel vad-det-nu-är är.
shifts skrev:För att jag antagligen inte begriper vad det är för genomont mannen gjort mot folket här. Det måste vara något riktigt illa.
Jag läser här som ni andra, men uppenbarligen har jag missat något stort.
Intrycket som förmedlas, utan att uppenbarligen inte ha hela bilden, är folk som jagar upp varandra i hur fel vad-det-nu-är är.
avr7000 skrev:PerStromgren skrev:I nya numret av MoLT (nr 3, 2012) skriver Claes W "... Carlsson OA5-MMX, konstruerad av Ingvar Öhman genom Stiftelse Stig Carlsson, SSC".
PS. sid 18, om någon vill kolla
Är inte det den där elaka tidningen som har en chefredaktör som inte låter Ingvar göra precis som han vill?
MagnusÖstberg skrev:avr7000 skrev:PerStromgren skrev:I nya numret av MoLT (nr 3, 2012) skriver Claes W "... Carlsson OA5-MMX, konstruerad av Ingvar Öhman genom Stiftelse Stig Carlsson, SSC".
PS. sid 18, om någon vill kolla
Är inte det den där elaka tidningen som har en chefredaktör som inte låter Ingvar göra precis som han vill?
Stefan, det där ser jag som ett totalt meningslöst och idiotiskt inlägg som verkligen inte har bäring i tråden
Man kan ogilla högtalaren men man behöver inte strö salt i såren i andra spörsmål.
shifts skrev:Nu var jag på vippen att skriva "och?". Ovänligheterna kan jag bara inte begripa vad de främjar.
Ska läsa tråden så jag också kan bli sur och grinig.
IngOehman skrev:Och jag blev därför väldigt förvånad över
att se hur du strax efteråt gick på SSC med storsläggan, på CP, och du
skrädde verkligen inte orden utan talade om bedrägeri och annat.
IngOehman skrev:Men igen - jag behöver er hjälp eftersom det ju är era öron som har reagerat, så jag vill göra det på plats så att ni kan visa med programmaterial som visar det ni reagerat på, i det rum där ni störts av egenskaperna. Kanske kommer jag att tycka att det låter till och med mera illa än ni gjort?
Det finns goda förutsättningarna att det skall gå att hitta de fysikaliska orsakerna till det ni hör om ni har lust att demonstrera det ni reagerar på. Jag har en ide om vad det kan handlar om, till och med flera olika ideer. Och jag har ju även några alternativ som är möjliga att testa.
Så kom igen nu, hur skall du ha det?
Mitt erbjudande kvarstår, trots slängarna i ditt inlägg.
Jag väntar vid telefonen.
Nattlorden skrev:Det spelar väl ingen roll. Låt oss fokusera positivt framåt istället för att älta något som inte kan ändras.
IngOehman skrev:Mitt erbjudande kvarstår, trots slängarna i ditt inlägg.
Jag väntar vid telefonen.
Fjonkalicious skrev:Nattlorden skrev:Det spelar väl ingen roll. Låt oss fokusera positivt framåt istället för att älta något som inte kan ändras.
Varför det? Vad kan inte ändras?
Naqref skrev:Det är redan försent eftersom PB inte tålde högtalarna trots modifikationer och sonika sålde dom.
Nattlorden skrev:Det spelar väl ingen roll. Låt oss fokusera positivt framåt istället för att älta något som inte kan ändras.
DQ-20 skrev:HUR MENAR DU NU? Jag är uppriktigt intresserad.
Bill50x skrev:Klart som korvspad
Nattlorden skrev:Bill50x skrev:Klart som korvspad
Japp! *dricker vidare på något som är nästan, men inte fullständigt, olikt te*
Nattlorden skrev:Naqref skrev:Det är redan försent eftersom PB inte tålde högtalarna trots modifikationer och sonika sålde dom.
Aj fanken, det hade jag missat/glömt också.
Någon annan som sitter på ett par det kan köras Runrig på?
DQ-20 skrev:Jag tycker att de som spelar Runrig på hög volym inte borde ha några högtalare överhuvudtaget, utan köra med lurar. Slutna. Ingen skada skedd, alltså...![]()
Nattlorden skrev:Skada? Just live-versionen av Loch Lomond är nog hittils det spår jag fått flest önskningar på här hemma.
DQ-20 skrev:Nattlorden skrev:Skada? Just live-versionen av Loch Lomond är nog hittils det spår jag fått flest önskningar på här hemma.
Ni måste vara ett riktigt lurvigt gäng.![]()
/DQ-20
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst