Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Fjonkalicious skrev:Vem är det som har utfört mätningarna?
Kraniet skrev:Läste testet av larsen 4 i senaste MOLT.
Testarna verkade inte så imponerade, OA 50.2 fanns vara bättre.
Anmärkningsvärt är hur "dåligt" den mäter. Nu har jag inte lyssnat på dom. Men utifrån mätningarna vet jag inte om jag vill...
Fjonkalicious skrev:Väldigt svårt att kommentera något som man inte kan läsa själv.
PerStromgren skrev:Jag har också läst och måste påpeka att en test som inleds med att lyssna till Donald Fagen helt inte kan vara felaktig!
Bill50x skrev:PerStromgren skrev:Jag har också läst och måste påpeka att en test som inleds med att lyssna till Donald Fagen helt inte kan vara felaktig!
Donald Fagen är bra musik men produktionen låter farligt nära "mässjazz". Dvs inspelningen låter bra i allting. Source first alltså
/ B
Vee-Eight skrev:Kan någon scanna in artikeln så att vi vanliga dödliga kan läsa?
Fjonkalicious skrev:Vee-Eight skrev:Kan någon scanna in artikeln så att vi vanliga dödliga kan läsa?
+1
Annars kan vi ju stänga den här tråden. Den kan ju annars diskuteras på lts egna forum eller möten som är för deras medlemmar.
Naqref skrev:våra konkurrenter
Nattlorden skrev:Naqref skrev:våra konkurrenter
*nyfiken* Finns det några sådana? Förutom Blocket/Hifimagasinet/Tradera dvs.
Vee-Eight skrev:Nattlorden skrev:Naqref skrev:våra konkurrenter
Kanske ligger i att inte alla närvarande vid testet är redovisade än. Min gissning.
PerStromgren skrev:Vee-Eight skrev:Nattlorden skrev:Naqref skrev:våra konkurrenter
Kanske ligger i att inte alla närvarande vid testet är redovisade än. Min gissning.
De som var närvarande var Claes W, Johan L och Ingvar Ö, enligt artikeln.
Vee-Eight skrev:PerStromgren skrev:Vee-Eight skrev:Nattlorden skrev:Naqref skrev:våra konkurrenter
De som var närvarande var Claes W, Johan L och Ingvar Ö, enligt artikeln.
...som jag inte kan läsa.
Fjonkalicious skrev:Varför nämndes inte IÖ i första inlägget?
Jocke skrev:Har ju inte läst och vet inte vad som skrivits... men tycker spontant att det är direkt omdömeslöst att IÖ alls deltager pga sina nära band till SSC och den situation som råder mellan SSC/IÖ och Larsen/Eriksson.
De andra herrarna kan jag inte uttala mig om...
PerStromgren skrev:Beträffande att skanna artikeln är jag inte helt bekväm med det, eftersom den ju ägs av LTS. Jag är visserligen medlem där, men det räcker nog inte. Claes och Johan hänger ju dock här, och kunde kanske kommentera?
Nattlorden skrev:Jocke skrev:Har ju inte läst och vet inte vad som skrivits... men tycker spontant att det är direkt omdömeslöst att IÖ alls deltager pga sina nära band till SSC och den situation som råder mellan SSC/IÖ och Larsen/Eriksson.
De andra herrarna kan jag inte uttala mig om...
Nåja, helt svart-vitt behöver det ju inte vara, det beror ju väldigt mycket på varför han var med, eller hur? Om det var frågan om att LTS lånade hans mätutrustning och konsultande på att den användes rätt så är det väl inget konstigt. Har LTS egen mätutrustning?
Fjonkalicious skrev:Jag föreslår lås om inget diskussionsmaterial/underlag presenteras.
Det kommer att spekulerad hej vilt, jag gör ju det några inlägg ovan.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster