Jag tyckte jag hade ett bra baregister förut, men detta är ju fantastiskt!
Definition!

Moderator: Redaktörer
Empa skrev:Kul! Det var ju inte så att det lät dåligt med bara två![]()
Hur blev placeringen av de två nya?
sprudel skrev:Varför har ingen sagt något förut? S- n i gatan!
Jag tyckte jag hade ett bra baregister förut, men detta är ju fantastiskt!
Definition!
KarlXII skrev:Antar att det inte är frugans mun som avses?
Där har jag ett problem! Hur ska jag lyckas integrera dessa "likkistor" i rummet rent estetiskt?
Intressant utmaning, jag brukar hitta lösningar på det mesta, vi får se vad jag kan komma på.
celef skrev:Är fyra basar alltid bättre än två? Tänk fyra basar utplacerade helt utan eftertanke vs två basar nogsamt utplacerade av självaste iö
Nattlorden skrev:celef skrev:Är fyra basar alltid bättre än två? Tänk fyra basar utplacerade helt utan eftertanke vs två basar nogsamt utplacerade av självaste iö
Finns alltid undantag, men annars rekommenderar väl IÖ fyra mindre över två stora även i manifestet?
Adhoc skrev:Tjenare! Kul, o dessutom utan ”fubb” med pq antar jag. (Men såååå stor överraskning borde det väl inte varit för dig?)
celef skrev:Är fyra basar alltid bättre än två? Tänk fyra basar utplacerade helt utan eftertanke vs två basar nogsamt utplacerade av självaste iö
sprudel skrev:Varför skulle man placera dem helt utan eftertanke? Två separata basar kan man placera ganska bra skulle jag tro, men 4 i kombination ger ju större möjligheter att attackera rummets besvärligheter.
sprudel skrev:celef skrev:Är fyra basar alltid bättre än två? Tänk fyra basar utplacerade helt utan eftertanke vs två basar nogsamt utplacerade av självaste iö
Varför skulle man placera dem helt utan eftertanke? Två separata basar kan man placera ganska bra skulle jag tro, men 4 i kombination ger ju större möjligheter att attackera rummets besvärligheter.
Komorok skrev:Men jag tror få skulle skaffa fyra basmoduler utan att kunna placera dem bra.
Nattlorden skrev:Komorok skrev:Men jag tror få skulle skaffa fyra basmoduler utan att kunna placera dem bra.
Skyldig! Mina fyra i tvrummet står där det gick att ställa dem enbart.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster