[quote="PappaBas"]Jag tolkar Magnus inlägg som genuin omtanke om TS.
Galna mastodontprojekt är det inte fel på men i detta fall så tror jag att TS nog skulle ta en bra vända till på planeringsstadiet. Då det inte verkar gå helt smärtfritt med kommunikation i skriven form så kanske den kan skötas på annat sätt?
När en publik som denna som är rätt härdad när det gäller utflippade kravspecifikationer undrar om TS driver med dem pga av det han säger inte hänger ihop utan verkar vara en stor samling vidarebefordrad och misstolkad information så skulle jag lyssnat.
Jag själv kan inte bestämma mig om det han säger är på allvar. Om det är på skämt så "haha det bjuder jag på" men om det är på allvar....
Inte alls pga av målsättningen med bygget utan vägen dit. Som om någon kom fram till mig och sa "Jag skall laga den godaste middagen! Som ingredienser har jag tänkt mig strimlat guld, tjära, rutten mås och Naga chili för jag gillar när det inte är för mesig kryddat"
ftorsell, jag hejar verkligen på dig i dit mål att bygga din drömanläggning. Men kolla lite vad andra kokat
Ja men vems anläggning här skulle jag kunna ta inspiration ifrån?