Moderator: Redaktörer
_Fredrik_ skrev:Jag ska nog köpa ett par. Har säkert redan sagts, men vilka/vilken butik kommer att sälja i Sthlm och typ när?
Nefilim skrev:petersteindl skrev:Nefilim skrev:Orkar inte läsa igenom hela tråden, men
Ok.46Nefilim skrev:Storlek?![]()
Mvh
Peter
46?? Det har jag i skostorlek. Är det måttat utifrån dessa?
petersteindl skrev:Nefilim skrev:petersteindl skrev:Nefilim skrev:Orkar inte läsa igenom hela tråden, men
Ok.46Nefilim skrev:Storlek?![]()
Mvh
Peter
46?? Det har jag i skostorlek. Är det måttat utifrån dessa?
Japp, 46 är min skostorlek![]()
Högtalarna är ungefär 55 cm höga och 35 cm breda och 17 cm ut från vägg. Måtten är maxmått.
Mvh
Peter
petersteindl skrev:_Fredrik_ skrev:Jag ska nog köpa ett par. Har säkert redan sagts, men vilka/vilken butik kommer att sälja i Sthlm och typ när?
De kommer inte finnas i butik före Hi End Mässan den 16/17e februari. Just nu siktar vi på mars/april. Jag hatar att skriva 1 aprilMed lite välvilja kanske i mars.
Mvh
Peter
Gött mos, som vi säger i Stockholm.petersteindl skrev:_Fredrik_ skrev:Jag ska nog köpa ett par. Har säkert redan sagts, men vilka/vilken butik kommer att sälja i Sthlm och typ när?
De kommer inte finnas i butik före Hi End Mässan den 16/17e februari. Just nu siktar vi på mars/april. Jag hatar att skriva 1 aprilMed lite välvilja kanske i mars.
Mvh
Peter
roggaro skrev:
så där brukar syrran se ut när hon lyssnar hos mig, så det kan ju bara BLI bra![]()
ortho FTW
Almen skrev:Spännande! Många som väntat på detta...
petersteindl skrev:Almen skrev:Spännande! Många som väntat på detta...
Tack Almen och alla andra och speciellt hassez för en jättetrevlig support som verkligen uppskattas efter allt slit som det varit. Hoppas att snart kunna ge mer positiva nyheter.
Jag har ett annat mycket roligt (inl)ägg på g också![]()
Mvh
Peter
[u]petersteindl skrev:_Fredrik_ skrev:Jag ska nog köpa ett par. Har säkert redan sagts, men vilka/vilken butik kommer att sälja i Sthlm och typ när?
De kommer inte finnas i butik före Hi End Mässan den 16/17e februari.
Mvh
Peter
micromodular skrev:[u]petersteindl skrev:_Fredrik_ skrev:Jag ska nog köpa ett par. Har säkert redan sagts, men vilka/vilken butik kommer att sälja i Sthlm och typ när?
De kommer inte finnas i butik före Hi End Mässan den 16/17e februari.
Mvh
Peter
Så...det kommer att bli en hajändmessa i sthlm i febban?
Om inte så får jag ta läget annars så e ja där!
paa skrev:Var ligger WTC?
Edit, hittade det nu.
Det är ju t.om närmare centralen än Sheraton!
blixten_no1 skrev:paa skrev:Var ligger WTC?
Edit, hittade det nu.
Det är ju t.om närmare centralen än Sheraton!
Det är typ På centralen! :)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster