Moderator: Redaktörer
shifts skrev:misanplass skrev:Jag har fäst mina ACO-skivor utanpå ramverk av 95mm plankor. Inne i ramen har jag 95mm isolering. Jag har inget tyg som täcker mina skivor.
Har du någon bild du kan visa med här?
Nattlorden skrev:Har inte täckt mina (ännu). Någon vacker dag kanske det hängs draperier framför istället.
misanplass skrev:shifts skrev:misanplass skrev:Jag har fäst mina ACO-skivor utanpå ramverk av 95mm plankor. Inne i ramen har jag 95mm isolering. Jag har inget tyg som täcker mina skivor.
Har du någon bild du kan visa med här?
Det är visserligen ett fast väggmontage mer än en ram. Men visst kan jag försöka ta en bild som visar principen. Återkommer.
Fjonkalicious skrev:Har du ström till dina absortbenter missanplass?
jonasp skrev:Nattlorden skrev:Har inte täckt mina (ännu). Någon vacker dag kanske det hängs draperier framför istället.
De är alltså otäcka
HAHAHAHAH
Naqref skrev:Nattlorden skrev:Har inte täckt mina (ännu). Någon vacker dag kanske det hängs draperier framför istället.
Det är m a o rätt otäckt hemma hos dig?
misanplass skrev:Fjonkalicious skrev:Har du ström till dina absortbenter missanplass?

Nattlorden skrev:Det där är väl snyggt nog åt vilken inredningsarkitekt som helst. *sju tummar upp*
shifts skrev:-Palle-: Ser kanon ut. Hur har du fäst dem i väggen?
sportbilsentusiasten skrev:Tror ni man kan spänna detta tyget (100cm brett) så det passar INO aco-skivor med ram 27*69mm?
Skulle egentligen behöva nära över 120cm bredd för att täcka ramen kring skivan, är tyget SÅ elastiskt?
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bilst ... tyg-31402/
shifts skrev:Tack för detaljbilderna. precis det jag ville se! Vågar du även visa helheten?.

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster