Men, för honom är snart ett minne blott, snart är de MINA!!! Sug på den Komorok
PS: Pekka, jag kan ju utnyttja min privatkopieringsrätt om du vill
Moderator: Redaktörer
carpelux skrev:Hej Vänner, jag har precis hyrt en lastbil + ett gäng grovarbetare från Lettland. Kursen är satt emot Stockholm, jag har nämligen hört talas om ett det skall finnas en annan grovarbetare som har ett par fantastiska högtalare byggda i STEN, tro det eller ej!
Men, för honom är snart ett minne blott, snart är de MINA!!! Sug på den Komorok
PS: Pekka, jag kan ju utnyttja min privatkopieringsrätt om du vill
steveo1234 skrev:Tråden var en kul ide tyckte jag. Tyvärr så spårade den ur rätt omgående i klassiskt faktiskt-maner.
shifts skrev:Jag tror ingen kommer sno något av mig, så jag bryter mot reglerna och knycker Harryups Weiss DAC202. Finns väl inga regler när man tjuvar heller.
Vee-Eight skrev:steveo1234 skrev:Tråden var en kul ide tyckte jag. Tyvärr så spårade den ur rätt omgående i klassiskt faktiskt-maner.
Äh, sluta sura och önska stjäl ngt istället.
carpelux skrev:Jag kan ju för ordningen skull meddela att jag fraktade tillbaka komoroks högtalare.
Det blev något psykoakustiskt mankemang vilket orsakade dist, troligen beroende på ett dåligt samvete, så högtalarna är återbördade. Tack för lånet i alla falla
Aerob skrev:Som jag förstår Komorok så är det Karl XII som ska stjäla något?
DS skrev:Då jag anser hela KarlXII hus vara en aukustiskt sammanhängande ljudpryl så tar jag det!
Tengil skrev:Jag är nog inte avis på någon pryl direkt, jag sitter ohyggligt nöjd sedan flera år tillbaka, möjligtvis skulle jag kunna tänka mig att byta ut projektorn när lampan är slut, vilket lär dröja då den är nybytt.
Däremot skulle jag gärna ha en liten lyssningsträff med Ingvar och några andra roliga, där vi lyssnar tjabbar och ser någon rolig film, och tar någon GT![]()
Det var ett tag sedan...
DS skrev:Tengil skrev:Jag är nog inte avis på någon pryl direkt, jag sitter ohyggligt nöjd sedan flera år tillbaka, möjligtvis skulle jag kunna tänka mig att byta ut projektorn när lampan är slut, vilket lär dröja då den är nybytt.
Däremot skulle jag gärna ha en liten lyssningsträff med Ingvar och några andra roliga, där vi lyssnar tjabbar och ser någon rolig film, och tar någon GT![]()
Det var ett tag sedan...
Sicken glädjedödare...... Starta en " Jag känner mig ensam tråd " ist
KarlXII skrev:Aerob skrev:Som jag förstår Komorok så är det Karl XII som ska stjäla något?
Ja jäklar! Det såg jag inte första vändan men nu är ju projjen borta, så då passar jag på att kompensera det med att sno Ola68s linjekällor.
Passar på att pm:a honom om att de är borta.
Användare som besöker denna kategori: nusihb och 21 gäster