Moderator: Redaktörer

hifikg skrev:Komorok skrev:Vad tillför kolfiber kabinettet för särskilda egenskaper?
Det blir snyggt och modernt och det för under en halv miljon. Rena Kinderägget.
Komorok skrev:Vad tillför kolfiber kabinettet för särskilda egenskaper?
shifts skrev:En tråd i sann Faktisktanda. Kan ingen med kamera ta sig dit istället? Vore uppfriskande och kul!
Komorok skrev:Tänkte mer om kolfibern bara är kosmetisk eller om den har någon hållfasthetig funktion.
Komorok skrev:Kolfibern verkar sitta utanpå ett annat material. Och på ytan lär dess dämpande egenskaper göra föga nytta. Men väldigt snyggt är det, tycker jag.
PS. Förstainlägget är editerat två gånger. Jag förmodar att texten på bilden är korrigerad nu, men att min webläsare inte har hämtat hem nya bilden.
Max_Headroom skrev:Komorok skrev:Kolfibern verkar sitta utanpå ett annat material. Och på ytan lär dess dämpande egenskaper göra föga nytta. Men väldigt snyggt är det, tycker jag.
PS. Förstainlägget är editerat två gånger. Jag förmodar att texten på bilden är korrigerad nu, men att min webläsare inte har hämtat hem nya bilden.
Marten hade i alla fall tidigare en informationssida (PDF? Minns inte helt) där utvecklingen av Coltrane gås igenom. Informativt och bra tilltag.
Om jag minns rätt så är bakstycket på coltrane helt i kolfiber.
Dom berättar även om elementval, val av filterfunktion etc.
Med tanke på priset så tror inte det är några problem att få burkarna lackerade i valfri kulör om man frågar.
Fjonkalicious skrev:Jag tyckte att jag försökte säga det snällt och med välvilja.![]()
Men nu är det några surputtar i sann faktiskt-anda som vill göra mitt tips till något bittert och surt. Tack för det. Får man inte ge råd och tips till folk? Riktigt trött på att folk tecknar fram en nidbild av någon som vill hjälpa till!
Ps. Dom säljer högtalare för 500k. Om du hade varit potentiell kund av en bil låt säga, hade du accepterat ovanstående?
Ps2. Sagt i kön på arken av någon: skall du hem, kunde du inte ordnat så du kunde sova hos ett mongo på faktiskt?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 18 gäster