Moderator: Redaktörer
RobNB skrev:Har sett lite olika Mupps och undrar vilka skillnader det är på dom.
Personligen så gillar jag dom som ser ut som a1 (utseendet så att säga).
(Maartens bild)
denim44demon skrev:Har precis byggt ihop fyra MUPPS variant B och tänkte höra om någon har något bra upphängningstips.

misanplass skrev:Tjusiga. Det var snabbt jobbat!
MagnusÖstberg skrev:Med filter tänkte han snarare på tonkurvejustering i form av ett LCR-filter för elementet. Inte alla som använder det, men om man tycker de är lite på runt 4KHz finns det framtaget filterförslag.
Pontus91 skrev:Snygga!
Har lite små funderingar på att bygga aktiva MUPPS med bluetooth i så att man kan streama direkt från telefon/surfplatta... Ser inte direkt någon nytta i det i och med att jag bara har ett rum att spela i och där står även stor-stereonMen det vore en kul grej.
Aerob skrev:Vilken av alla lådtyper har du?
Stranne skrev:Variant B är mest akut dock eftersom de andra befinner sig i Sthlm och jag på Smögen.
misanplass skrev:Stranne skrev:Variant B är mest akut dock eftersom de andra befinner sig i Sthlm och jag på Smögen.
Dom hade jag glömt av...
Stranne skrev:Aerob skrev:Vilken av alla lådtyper har du?
Jag har variant B (jag vet att de eg inte har nåt gemensamt med Mupps förutom elementet), men även originallådorna. Variant B är mest akut dock eftersom de andra befinner sig i Sthlm och jag på Smögen.
Aerob skrev:Stranne skrev:Aerob skrev:Vilken av alla lådtyper har du?
Jag har variant B (jag vet att de eg inte har nåt gemensamt med Mupps förutom elementet), men även originallådorna. Variant B är mest akut dock eftersom de andra befinner sig i Sthlm och jag på Smögen.
Vilken volym har "Variant B"? Sluten?
http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... 865#301865
Användare som besöker denna kategori: Eri och 14 gäster