Moderator: Redaktörer
Naqref skrev:Ken Wood. Låter som porrskådisvarianten av Barbies manliga bekanta.![]()
Naqref skrev:Jag kommer ta med mig lillstig och jag hoppas vi kan få lyssna på den på punkten. Annars blir det hemma hos någon. Jag pillar ihop en liten kompakt anläggning till dom.
Naqref skrev:Jag kommer ta med mig lillstig och jag hoppas vi kan få lyssna på den på punkten. Annars blir det hemma hos någon. Jag pillar ihop en liten kompakt anläggning till dom.
Nasjo skrev:Vee-Eight skrev:Tidsbrist kanske.
Jo det är sant. Annars brukar ju personalen där vara ovanligt tillmötesgående
lennartj skrev:För att inte komma med onödigt många bilar från Göteborgshållet kanske vi kan ordna samåkning även om jag har dålig koll på var personerna bakom flertalet av nick bor.
Som jag nämnt tidigare tänker jag avstå från nattsudd.
Kör jag siktar jag på att starta hemresan mellan kl. 20 oh 22 men om någon annan har liknande planer och har plats i sin bil åker jag gärna med i stället.
En annan Jonas än Nasjo har också visat intresse och jag väntar på svar från adhoc
I morgon kväll (söndag) efter kl.20 tänker jag göra avstämning
per telefon med dem jag har nummer till. PM'a mig och meddela ditt mobilnummer och även en vanlig e-mailadress så har jag möjlighet att synka ihop de som är intresserade med http://www.doodle.com/
Vee-Eight skrev:Dock lät anläggningen annorlunda, och på vissa skivor sämre efter städning.
Naqref skrev:Vee-Eight skrev:Dock lät anläggningen annorlunda, och på vissa skivor sämre efter städning.
Det är farligt att städa så det ska man hålla till ett absolut minimum.
Naqref skrev:Social tomte kan du vara själv gubbkärring.![]()
![]()
![]()
Finns det intresse så kanske jag kan säga några ord om hur man konstruerar ortoakustiska högtalare av modernare snitt?
Naqref skrev:Social tomte kan du vara själv gubbkärring.![]()
![]()
![]()
Finns det intresse så kanske jag kan säga några ord om hur man konstruerar ortoakustiska högtalare av modernare snitt?
Naqref skrev:Adhoc; Jag har lite mätningar med mig som delvis ger dig rätt men som ändå kan vara intressanta?
Erik: Jag hoppas vi får tid att diskutera en stund.
Naqref skrev:Erik: Jag hoppas vi får tid att diskutera en stund.
Användare som besöker denna kategori: nusihb och 21 gäster