Moderator: Redaktörer
bootstrap skrev:En krage i tyg kanske kan vara ett alternativ... Det bör iaf inte påverka materialet i sd-kudden, kan man tycka.
roggaro skrev:nä jag vet, man får inte kalla dem kuddarmen skulle vilja måla lite på de främre (fötterna) och antar att tusch är uteslutet..
celef skrev:Jag tycker det är larvigt att färgen på dessa kuddar skulle ha någon betydelse, låt dom vara som dom är och tänk på något annat vettigare
bakerman22 skrev:celef skrev:Jag tycker det är larvigt att färgen på dessa kuddar skulle ha någon betydelse, låt dom vara som dom är och tänk på något annat vettigare
Jag tycker mer att det är larvigt att man inte skulle få snygga till dom med lite tusch om man har svarta högtalare och en svart bänk, och man irriterar sej på att det är en annan färg mitt i pannkakan.
JAG bryr mej inte ett skit, men det finns kanske dom som gör.
Skulle vilja se den som prickar ljudmässig skillnad mellan en uppsättning SD-fötter som är i originalfärg och en uppsättning som är målade med tusch...
celef skrev:bakerman22 skrev:celef skrev:Jag tycker det är larvigt att färgen på dessa kuddar skulle ha någon betydelse, låt dom vara som dom är och tänk på något annat vettigare
Jag tycker mer att det är larvigt att man inte skulle få snygga till dom med lite tusch om man har svarta högtalare och en svart bänk, och man irriterar sej på att det är en annan färg mitt i pannkakan.
Skulle vilja se den som prickar ljudmässig skillnad mellan en uppsättning SD-fötter som är i originalfärg och en uppsättning som är målade med tusch...
jag tycker ändå att det är larvigt att färgen på kuddarna skulle kunna vara störande på något vis
hifikg skrev:Jag tyckte ljudet blev lite tamt i mellanregistret när jag målade mina med vattenfast tusch och med whiteboardpennor försvann delar av basen, ja det gick inte att stampa takten längre. Nylonstrumpor går helt bort, som alla säkert förstår. Det enda som passerar odetekterat i ett trippelblint test är latex, något som knappast förvånar den som fördjupat sig i kulörakustiken.
Tyvärr förlorar, som bekant, latexen sin akustiska integritet på bara några månader och måste därför bytas ofta. Oklädda SD-fötter får mig att känna mig generad och obekväm, det blir helt enkelt för naket i lyssningsrummet.
OlofJ skrev:De nougatfärgade ser så goda ut, blir sugen på att ta en tugga varje gång jag ser dom.
roggaro skrev:nä jag vet, man får inte kalla dem kuddarmen skulle vilja måla lite på de främre (fötterna) och antar att tusch är uteslutet..
Max_Headroom skrev:roggaro skrev:nä jag vet, man får inte kalla dem kuddarmen skulle vilja måla lite på de främre (fötterna) och antar att tusch är uteslutet..
Det finns metallkåpor att köpa till som orginaltillbehör. Rostfritt och mässing, vill jag minnas.
Kom på här annars att om man inte kan måla SD-kuddarna som man vill kan man ju alltid måla allt annat i rummet i en färg som passar SD-kuddarna. Grönt är bra, t.ex.. Grönt är lugnande för nerverna, det är därför det är så mycket grönt i naturen.
bakerman22 skrev:celef skrev:Jag tycker det är larvigt att färgen på dessa kuddar skulle ha någon betydelse, låt dom vara som dom är och tänk på något annat vettigare
bakerman22 skrev:celef skrev:bakerman22 skrev:celef skrev:Jag tycker det är larvigt att färgen på dessa kuddar skulle ha någon betydelse, låt dom vara som dom är och tänk på något annat vettigare
jag tycker ändå att det är larvigt att färgen på kuddarna skulle kunna vara störande på något vis
Du tycker det. Jag tycker det. Det finns folk som tycker att en blodig köttbit smakar som en hög med rykande bajs. För mej är det himmelriket.
Alla tycker vi olika. Det borde du veta...
hifikg skrev:Jag tyckte ljudet blev lite tamt i mellanregistret när jag målade mina med vattenfast tusch och med whiteboardpennor försvann delar av basen, ja det gick inte att stampa takten längre.
celef skrev:bakerman22 skrev:celef skrev:bakerman22 skrev:celef skrev:Jag tycker det är larvigt att färgen på dessa kuddar skulle ha någon betydelse, låt dom vara som dom är och tänk på något annat vettigare
Du tycker det. Jag tycker det. Det finns folk som tycker att en blodig köttbit smakar som en hög med rykande bajs. För mej är det himmelriket.
Alla tycker vi olika. Det borde du veta...
du har rätt, men jag tycker ändå att det är galet att lägga krut på något så fjuttigt som färgen på dessa kuddar, kom igen lyft blicken eller ta en promenad, tycker jag
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster