Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Nä... jag säljer inte H&M, men tycker det är kul att läsa. Ibland så kul att jag skrattar rakt ut, ibland rent av intressant och jag hittar många sköna musiktips i det bladet. Dessutom finns det väl inga konkurrenter numera. MoLT kommer ju lite sporadiskt och när de gör ett högtalartest blir det ett himla liv i forumen. H&M har testat en hel bunt högtalare bl a ett par från Linn. Utan att förstöra nöjet för dig som vill läsa själv, så har tidningen hittat något som låter (ännu) bättre...
Keso77 skrev:hifikg skrev:Nä... jag säljer inte H&M, men tycker det är kul att läsa. Ibland så kul att jag skrattar rakt ut, ibland rent av intressant och jag hittar många sköna musiktips i det bladet. Dessutom finns det väl inga konkurrenter numera. MoLT kommer ju lite sporadiskt och när de gör ett högtalartest blir det ett himla liv i forumen. H&M har testat en hel bunt högtalare bl a ett par från Linn. Utan att förstöra nöjet för dig som vill läsa själv, så har tidningen hittat något som låter (ännu) bättre...
Låter nästan som ett försvarstal. Finns det miffon som skulle se ner på folk som läser H&M? Vad är det för fascistfasoner? Folk får väl läsa vad de vill.
JanBanan skrev:Vad handlar den här tråden om?
JanBanan skrev:hifikg skrev:JanBanan skrev:Vad handlar den här tråden om?
Ett bra tips är att läsa första inlägget!
Jo tack, det var det jag gjorde. Därav frågan.
hifikg skrev:JanBanan skrev:hifikg skrev:JanBanan skrev:Vad handlar den här tråden om?
Då får du läsa en gång till. Jag skrev ganska sakta, så alla kan hänga med.
JanBanan skrev:hifikg skrev:JanBanan skrev:hifikg skrev:JanBanan skrev:Vad handlar den här tråden om?
Då får du läsa en gång till. Jag skrev ganska sakta, så alla kan hänga med.
Ok, nu hajar jag. Jo, jag håller med om att MoLT är en jävla skitblaska.
Harryup skrev:Är det däremot som skicklig företagare man tänker på så är det väl Mirsch.
Eller?
hifikg skrev: Dessutom finns det väl inga konkurrenter numera.
Keso77 skrev:Låter nästan som ett försvarstal. Finns det miffon som skulle se ner på folk som läser H&M? Vad är det för fascistfasoner? Folk får väl läsa vad de vill.
petersteindl skrev:Stephan Wänqvist är nog den person som idag konstruerar högtalare som når störst publik i Sverige.
petersteindl skrev:Stephan Wänqvist är nog den person som idag konstruerar högtalare som når störst publik i Sverige.
RogerGustavsson skrev:petersteindl skrev:Stephan Wänqvist är nog den person som idag konstruerar högtalare som når störst publik i Sverige.
Vilka högtalare är det?
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot], sammel och 16 gäster