Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
hifikg skrev:Om det nu är så att någon "läckte" till sina polare i förväg, hur många kan det röra sig om som fått ta del av det och på vilket sätt kan de ha slagit mynt av att de fick informationen före oss andra?
Jag noterar att det i senaste H&M finns en annons som citerar en test från förra numret. Nu har jag inte kollat, men hinner man verkligen med det om man inte fått artikeln i förväg? Det kan förstås vara så att företaget ifråga har bokat utrymmet och fått några dagars respit med manusinlämningen, det är inte helt ovanligt, men jag kan inte låta bli att fundera.
phloam skrev:Har Naq rättigheter att posta en kopia av sitt svar i MoLT här på faktiskt?
Frenchy skrev:Varför finns det ingen impulsmätning i Molt?
/E
shifts skrev:Vad tusan, har fortfarande inte fått det förra numret.Bäst jag kontaktar någon.
MagnusÖstberg skrev:Det är inte så att du just uttalat dig om något du således inte har en jävla aning om bill50x?![]()
Hur vet du hur logistiken är nu, du måste veta like lite som mig, eller möjligtvis ännu mindre
Jag tror den är ypperlig nu faktiskt.
Hoppas du får dina tidningar snart shift
MagnusÖstberg skrev:Det är inte så att du just uttalat dig om något du således inte har en jävla aning om bill50x?![]()
Hur vet du hur logistiken är nu, du måste veta like lite som mig, eller möjligtvis ännu mindre
MagnusÖstberg skrev:Jag har kanske högre krav på underlag än dig?
Bill50x skrev:MagnusÖstberg skrev:Det är inte så att du just uttalat dig om något du således inte har en jävla aning om bill50x?![]()
Nu får du ge dig, gubbe. Jag har inte fel jämnt
Efter att ha blivit medlem och flera månader efter inte hört någonting från föreningen så började jag undra. När andra (här på Faktiskt) började diskutera innehållet i en tidning som jag inte sett röken av undrade jag ännu mer. Efter två mail till ansvarig på föreningen, utan att fått svar efter flera veckor, så gav jag upp. Jag anmälde mitt utträde ur föreningen.
På vilket sätt menar du att jag inte har någon erfarenhet av logistiken?
/ B
Harryup skrev:MagnusÖstberg skrev:Jag har kanske högre krav på underlag än dig?
Möjligt, men jag tror på Shifts. Så jag är nöjd med det som underlag för att jag inte personligen skulle kalla det ypperligt. Men förbättrad är säkert troligt.
Jag kommer själv dock inte bli medlem igen innan det finns en pdf version att ladda ner, pappersdistribution är så 70-tal.
Mvh/Harryup
RogerGustavsson skrev:Jag verkar alltid få min MoLt en dag efter att det rapporterats här.
Bill50x skrev:På vilket sätt menar du att jag inte har någon erfarenhet av logistiken?
MagnusÖstberg skrev:Enkelt, du är inte medlem längre och kan således inte veta ett piss om hur det är idag.
shifts skrev:Förlåt! Det var en bra påminnelse för mig själv. Borde inte ha yppats.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster