Morello skrev:Nä alltså, det går inte att komma med sådana påståenden - det är bara en knasig tumregel i mängden av knasiga tumregler.
Det är inte en knasig tumregel. Det är en magisk tumregel.
/DQ-20
Moderator: Redaktörer
Morello skrev:Nä alltså, det går inte att komma med sådana påståenden - det är bara en knasig tumregel i mängden av knasiga tumregler.
Morello skrev:
Släpp dumreglerna och kom in i matchen - det är roligare när man FÖRSTÅR hur saker hänger ihop istället för att leva i villfarelse och klamra sig fast vid gamla dogmer.
flathead skrev:Att vi tycker olika har vi väl båda insett men att kalla andra för dumma och oförståendedet får stå för dig !!!
Morello skrev:Släpp dumreglerna och kom in i matchen - det är roligare när man FÖRSTÅR hur saker hänger ihop istället för att leva i villfarelse och klamra sig fast vid gamla dogmer.
IngOehman skrev:Min uppfattning är som jag tror alla vet, att tumregler praktiskt taget alltid är dumregler, och ansvariga för mycket ont här i världen.
DQ-20 skrev:Om man skall säga något allvarligt om Lundahls-transformatorerna är det väl att det är väldigt jämna i kvaliteten, pga sin konstruktion. Företaget lämnar också exakta specifikationer för tomgångström så att man kan lägga sig "rätt" på magnetiseringskurvan om man kör single-ended.
/DQ-20
Svante skrev:IngOehman skrev:Min uppfattning är som jag tror alla vet, att tumregler praktiskt taget alltid är dumregler, och ansvariga för mycket ont här i världen.
Aha! Börjar du mjukna?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster