Moderator: Redaktörer
jonasp skrev:Det är ju snart jul för bövelen, öppna en julöl och var snälla mot varandra istället!
MagnusÖstberg skrev:shifts skrev:Till NiklasF:s försvar vill jag säga att jag reagerade kraftigt på markusA:s inlägg med spekulationen att trådstartaren är "intellektuellt mindre belevad". Om NiklasF:s inlägg skrevs i affekt, tycker jag varningen är felriktad.
Samma här.NiklasF skrev:Jag tror att du är nynazist, rakat huvud och allt.... Eller njee sådär säger man väl ändå inte till folk?
Vad är det för skit du kastar ur dig?
Man kan nog inte bryta ur den första delen. Niklas förklarade ju mest att man inte har rätt att kalla folk vad som helst.
Intellektuell betyder:markusA skrev:Tankar som dyker upp i mitt huvud:
- Intellektuellt mindre bemedlad
markusA skrev:- Intellektuellt mindre bemedlad
shifts skrev:Till NiklasF:s försvar vill jag säga att jag reagerade kraftigt på markusA:s inlägg med spekulationen att trådstartaren är "intellektuellt mindre belevad". Om NiklasF:s inlägg skrevs i affekt, tycker jag varningen är felriktad.
NiklasF skrev:Du är politikern som just fått folket mot dig Alexi, jag har rätt det ser du ju på hur faktisktianerna reagerar
Mvh den nyblivna nöjda martyren
jonasp skrev:Är det här med vilket slutsteg som är bäst verkligen så viktigt att man måste kalla folk för både det ena och det andra?
Är det inte trevligare med en gemytlig diskussion även om man har HELT olika uppfattningar om saker och ting?
Det är ju snart jul för bövelen, öppna en julöl och var snälla mot varandra istället!
darkg skrev:Men kanske mod modererarade i affekt? Mhm?
Bill50x skrev:NiklasF skrev:Du är politikern som just fått folket mot dig Alexi, jag har rätt det ser du ju på hur faktisktianerna reagerar
Mvh den nyblivna nöjda martyren
Sorry grabben, du har fel. Alexi har däremot rätt och du borde fundera mer på hur du uttrycker dig.
/ B
Bill50x skrev:Egentligen har du rätt. Men jag ville ironisera för att se hur långt vissa vill gåTill slut går de så långt så man kan ta till åtgärder.
Just nu ska jag skärpa till mig med rakapparaten, det var ett tag sedan.... ser lite luddig ut...
/ B
jonasp skrev:Är det här med vilket slutsteg som är bäst verkligen så viktigt att man måste kalla folk för både det ena och det andra?
Är det inte trevligare med en gemytlig diskussion även om man har HELT olika uppfattningar om saker och ting?
Det är ju snart jul för bövelen, öppna en julöl och var snälla mot varandra istället!
ftorsell skrev:
Du som är lite i bilstereo branschen tycker du dom bästa bil prylarna ligger
Ljusår efter hem hifi??
DasBooten skrev:ftorsell skrev:
Du som är lite i bilstereo branschen tycker du dom bästa bil prylarna ligger
Ljusår efter hem hifi??
Handlar väl mer om att det oftast är gjorda för ganska olika ändamål.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], Harryup och 37 gäster