Tips någon ?

Moderator: Redaktörer

DS skrev:Är kablarna värda mer än högtalarna?ryst skrev:Nefilim skrev:ryst skrev:Nä är inte så sugen på att klippa i dessa. Köper heller ett par nya med bananer.
Vad är det för kablar då?
audioquest wel signature
The plastic material (Makrolon) reacts with alcohol based products. For example, some aerosol flux removers are alcohol based for rapid evaporation. Genesolv made by Techspray is one product that works well. Spraying this product on the plastic material creates small hairline fractures in the plastic. You can then "peel" the plastic away like an eggshell on a hard boiled egg. However, use it at your own risk. WBT does not condone the use of this method as the plastic is intended for a purpose. WBT produces binding posts without plastic for Non EU customers.
tvett skrev:Morello skrev:Köp lampsladd och 8 st bananer på ELfa sen är du hemma för fikapengar.
Och om du är rädd för att få skämmas framför vänner och bekanta, välj svart lampsladd...
Vad är det för jävla ironi och sarkasminlägg på en fråga?FBK skrev:DS skrev:Är kablarna värda mer än högtalarna?ryst skrev:Nefilim skrev:ryst skrev:Nä är inte så sugen på att klippa i dessa. Köper heller ett par nya med bananer.
Vad är det för kablar då?
audioquest wel signature
Wow![]()
Om så väntar drevet...
![]()
![]()
Lägg upp en "sexig" bild på sladdarna ryst, EKK är såååå osexiga
Ps. Mina favvo kablar heter Audioquest Caldera, kanske liiiite billigare när de såldes.
ryst skrev:Klart jag inte vill ha någon adapter. Har heller ingen magiskt tilltro till kablar. Har bara gått om stålar
Ragnwald skrev:ryst skrev:Klart jag inte vill ha någon adapter. Har heller ingen magiskt tilltro till kablar. Har bara gått om stålar
Gott, då har du själv gett ett utmärkt svar på frågan.
Köp nya högtalare som passar dina gafflar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster