brumel skrev:Finns det någon Low-shelf eller Low-high shelf på mini dsp?. Det måste finnas Q boost eller Q cut eller motsvarande.
Ja beroende på plugin men många(kanske alla tom?) har low och high shelf.
Moderator: Redaktörer
brumel skrev:Finns det någon Low-shelf eller Low-high shelf på mini dsp?. Det måste finnas Q boost eller Q cut eller motsvarande.
bakerman22 skrev:Komorok skrev:Installera programmet nu pöjk och hitta en gammal mobilladdare. Det duger
att experimentera med.
Börja fråga sen
Okej då..
Risken är att det kommer ligga en hög i ett hörn som brukade vara en mini-DSP och en laptop...
Aerob skrev:Är det någon som sitter på T/S för LMS Ultra? Parts Express listar långt från alla parametrar.
Gärna uppmätta sådana om det kan tänkas finnas!
rickardp skrev:På pl-380 steget som jag hadde hemma fans det ett rätt högt brum ljud som inte finns på 340 stegen men har ju nu en balanserad signal till stegen och en högre in signal och kan ha mindre gain på .
Jag kör med 1,2 volt inställning annars blir signalen för låg .
bakerman22 skrev:rickardp skrev:På pl-380 steget som jag hadde hemma fans det ett rätt högt brum ljud som inte finns på 340 stegen men har ju nu en balanserad signal till stegen och en högre in signal och kan ha mindre gain på .
Jag kör med 1,2 volt inställning annars blir signalen för låg .
Det där är något jag har märkt också...
Ganska irriterande..
Måste labba lite med det.
bakerman22 skrev:TRS ?
bakerman22 skrev:Kom på att jag hade en semibalancerad Supra RCA-XLR låg ny i kartong.
Kopplade in den och brummet var borta.![]()
bakerman22 skrev:Jag tror att man ganska snabbt ser om något är tokigt.
Bara av att trycka på konen så känner jag att det inte känns som dom andra.
bakerman22 skrev:Kanske har något med min historia om bas att göra att jag sparade dom..
Har ju spelat sönder det mesta jag har haft..
adzer skrev:bakerman22 skrev:Kanske har något med min historia om bas att göra att jag sparade dom..
Men bagarn då
bakerman22 skrev:adzer skrev:bakerman22 skrev:Kanske har något med min historia om bas att göra att jag sparade dom..
Men bagarn då
Har ju spelat sönder några såna som du har..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster