Moderator: Redaktörer
Max_Headroom skrev:Prova att limma fast elementen istället. Kör utan skruv. Det är det som gäller nu i HiFi-svängen.
Tengil skrev:Visst är det fantastiskt med de små grejorna som gör helheten, för några år sedan, 2007 var det visst så byggde jag till mitt hus och skaffade mig ett lyssningsrum som Ingvar hjälpte mig att akustikreglera, och vips så fick jag en REJÄL förbättring, det är de små sakerna som gör skillnad![]()
Vh Christer
Tengil skrev:Visst är det fantastiskt med de små grejorna som gör helheten, för några år sedan, 2007 var det visst så byggde jag till mitt hus och skaffade mig ett lyssningsrum som Ingvar hjälpte mig att akustikreglera, och vips så fick jag en REJÄL förbättring, det är de små sakerna som gör skillnad![]()
Vh Christer
Vh Christer
Nefilim skrev:Snart kommer vi in på stigningen av gängorna med.
paa skrev:Frågan är om inte diffraktionen från olika skruvhuvudformer påverkar ljudvågorna mycket mer, än den skillnad som en liten skruv utanför magnetmotorns slutna krets kan göra på flödestätheten igenom magnetspalten?
bensnake skrev:paa skrev:Frågan är om inte diffraktionen från olika skruvhuvudformer påverkar ljudvågorna mycket mer, än den skillnad som en liten skruv utanför magnetmotorns slutna krets kan göra på flödestätheten igenom magnetspalten?
Poäng där. Kan påverkan uteslutas?
darkg skrev:bensnake skrev:paa skrev:Frågan är om inte diffraktionen från olika skruvhuvudformer påverkar ljudvågorna mycket mer, än den skillnad som en liten skruv utanför magnetmotorns slutna krets kan göra på flödestätheten igenom magnetspalten?
Omöjligen! Men den kan förklaras försumbar.
Laila skrev:Efter att ja bytt te unnerkläder* i aluminium ä min anala magnetism som helt bortblåster . . . typer.![]()
*Di tidiga(re) innehöll rost å va välan därför te ena viss del magnetiske**. . .
**Ävenomnuröstenisaj inteäsåvärster magnetiseravsä . . . typ
bensnake skrev:darkg skrev:bensnake skrev:paa skrev:Frågan är om inte diffraktionen från olika skruvhuvudformer påverkar ljudvågorna mycket mer, än den skillnad som en liten skruv utanför magnetmotorns slutna krets kan göra på flödestätheten igenom magnetspalten?
Gör du det, här och nu? So help you God?
darkg skrev:bensnake skrev:darkg skrev:bensnake skrev:paa skrev:Frågan är om inte diffraktionen från olika skruvhuvudformer påverkar ljudvågorna mycket mer, än den skillnad som en liten skruv utanför magnetmotorns slutna krets kan göra på flödestätheten igenom magnetspalten?
Gör du det, här och nu? So help you God?
Nej nej, milde tid minsann och dag himmelriket är nära. Men den kan, som i skulle kunna. Påverkan kan däremot icke uteslutas, för påverkar gör skallformen. Om än, skulle man möjligen kunna framkasta, blott försumbart. Och nu talar jag bara om skruvarna...lyssnarens huvudform..! Undrar om bra och dåliga lyssningsdagar exempelvis sammanhänger med hur välrakad man är, till exempel? Den faciala dämpfiltens påverkan, är den ordentligt förstådd?
bensnake skrev:Laila skrev:Efter att ja bytt te unnerkläder* i aluminium ä min anala magnetism som helt bortblåster . . . typer.![]()
*Di tidiga(re) innehöll rost å va välan därför te ena viss del magnetiske**. . .
Buttplugen måste vara av rodium. Då hade du sluppit problemen helt. Fattar du välan!?!
Laila skrev:bensnake skrev:Laila skrev:Efter att ja bytt te unnerkläder* i aluminium ä min anala magnetism som helt bortblåster . . . typer.![]()
Buttplugen måste vara av rodium. Då hade du sluppit problemen helt. Fattar du välan!?!
Förringa inte den fattiga som ingen "buttplug", varken i rodium, eller i annat material, har . . . typ
Nefilim skrev:bensnake skrev:Nefilim skrev:Krysspår eller vanligt spår? Philips eller.......vad det nu heter?
Insex.
Incest? Eller torx?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 26 gäster