Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
lennartj skrev:Naqref skrev:Info finns här:
http://acousticlandscape.se/doc/datablad_o_reklam.pdf
Jag beställer två par, men länken säger inget om vart en förskottsbetalning på 500 kr/par ska göras, fast det kommer kanske att framgå i ett planerat svars-/bekräftelsmail?
Det är dock inte många bankdagar kvar till 6/1.
MagnusÖstberg skrev:Anders är i Holland nu, inte säkert hans er det här innan 1/6 ens..
avr7000 skrev:angående väggfäste....
Jag kommer för egen del att ta fram ett väggfäste i bockad plåt med en integrerad OA51 dämpvinge.
Blir den bra och funkar akustiskt tillfredsställande så kan vi säkert ta fram flera som typ gruppköp.
Dock kör vi LillStig separat för att inte komplicdera saker och ting.
Stefan
Stäng av det då!Naqref skrev:MagnusÖstberg skrev:Anders är i Holland nu, inte säkert hans er det här innan 1/6 ens..
FYI så finns det internet i NL oxå!
vattuvarg skrev:Har tåget gått eller finns det fortfarande möjlighet att beställa ett par lillstig?
lennartj skrev:vattuvarg skrev:Har tåget gått eller finns det fortfarande möjlighet att beställa ett par lillstig?
Skriver du från en mobiltelefon med mycket liten skärm?
Naq skriver ju, så nära som två inlägg ovanför ditt, att han tar emot beställningar på Lillstig tills Stockholmsmässorna stängt söndag 17/2.
aspe skrev:Hm, har inte varit med o sett/hört LillStig men lovorden från er som gjort det gör att jag är intresserad av ett par!
Liten fråga bara: med tanke på hur liten den är o baffelns vinkel - vad kan man säga om optimal lyssningsposition? Jag förstår att LillStig ska placeras mot vägg, men vad är optimal placering i höjd o vad är ett bra förhållande mellan högtalarna och avstånd till lyssningsposition?
Det vore ju "smutt" med en liten anpassad trähylla i vit högglans också o som hade den extra ytan för att placera lämplig väggdämpning på ...
Att skicka så små högtalare till Göteborg kan väl varken bli så dyrt eller vara ett problem?
Kommer att följa anvisningen för beställning i så fall ...
(undersöker om det ev. kan bli betällning av två par ...)
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster