Moderator: Redaktörer
KarlXII skrev:Ragnwald skrev:Grattis Peter, på 70-årsdan.
Åttio var det väl?
petersteindl skrev:Så, nu är det den 1a januari 2013 och Claes Wettebrandt har åkt hem för drygt en timme sedan. Tack Claes, för ett jättetrevligt NyårsfirandeHär bjöds det på Lammfilé med goda tillbehör och två förrätter samt en god efterrätt och ortoakustiskt kaffe. Otroligt vad tiden flög iväg. 9h45 minuter som bara försvann i jätteintressanta samtal. Vi löste naturligtvis alla frågor, så allt är numera helt löst
![]()
Så, nu sitter jag här och går igenom våra fantastiska idéer inför 2013
Vad sägs om följande fiffiga idé. Larsen lämnar in L6.2 för test till LTS där IÖ och Ordföranden i SSC testar och IÖ lämnar in Pi-60s till LTS där Naq och avr7000 testar medans John Larsen sköter protokollet![]()
Vi tyckte båda att 2013 borde göras till ett intressant år för alla som säljer popcorn så Classe och jag tänkte investera i ett popcornstånd och vi drar upp riktlinjerna för maximal försäljning
Jag önskar er alla ett riktigt gott 2013![]()
Mvh
Peter
petersteindl skrev:Jag har observerat att forumens stora grabbskribenter har mer än 10 000 inlägg på detta forum. Det behöver ni inte stå ut med ifrån mig. Jag har varken tid eller lust.
MagnusÖstberg skrev:När Peter har kört på mässor är det med tre högtalare, varav en prototyp till center.
Den har vid det tillfället jag lyssnade på systemet stått dold.
Han har egen elektronik för att styra stereoåtergivningen via de tre kanalerna.
petersteindl skrev:På söndag flyger jag till Los Angeles och på måndag bilar vi d v s Donald North och jag till CES i Las Vegas![]()
JanBanan skrev:petersteindl skrev:På söndag flyger jag till Los Angeles och på måndag bilar vi d v s Donald North och jag till CES i Las Vegas![]()
Då blir det till att åka Saab, eller?
screen skrev:J_vla Gr_s!![]()
Ha det gott Peter och njut för oss andra med...om du orkar...
petersteindl skrev:screen skrev:J_vla Gr_s!![]()
I'll do my best![]()
Förresten, har du oxå gått över till rör?![]()
Mvh
Peter
screen skrev:petersteindl skrev:screen skrev:J_vla Gr_s!![]()
I'll do my best![]()
Förresten, har du oxå gått över till rör?![]()
Mvh
Peter
Rör? Njae, helrör vid behov...inget annat...eller vad menar du?
petersteindl skrev:På söndag flyger jag till Los Angeles och på måndag bilar vi d v s Donald North och jag till CES i Las Vegas![]()
Och jag brukar kalla rör för kisel, för dom är ju gjorda av kiselsand.petersteindl skrev:Ibland kallas trissor för GrusDet är bara jag som leker med ord – J_vla Grus!
![]()
Mvh
Peter
Här går det undan. Jag bestämde mig för 2½ timme sedan.
Hinner inte med så mycket Faktiskt.se.
20+ grader och sol väntar. Hav medlidande.
PerStromgren skrev:petersteindl skrev:På söndag flyger jag till Los Angeles och på måndag bilar vi d v s Donald North och jag till CES i Las Vegas![]()
Här går det undan. Jag bestämde mig för 2½ timme sedan.
Hinner inte med så mycket Faktiskt.se.
20+ grader och sol väntar. Hav medlidande.
Ska försöka.![]()
Ska äggen med?
petersteindl skrev:Tack för ditt medlidande. Usch att behöva åka till LasVegas och behöva se på massa saker och behöva gå på shower och behöva åka helikopter till Grand Canyon och sedan behöva sola på Venice Beach. Hemska tanke.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster