Moderator: Redaktörer
ekkove skrev:Jag tar det lite långsammare:
Datum
16-17 Februari 2013
Plats:
Mässlokal 1
World Trade Center, Klarabergsviadukten 70
Mässlokal 2
Lundqvist & Lindqvist, Klarabergsviadukten 90
Mässlokal 3
Hotel Sheraton, Tegelbacken 6
** Gripsholm, entreplanet, Ultimate Audio
Mässlokal 1 och 2 ligger “ovanpå” Stockholm
Centralstation.
De ligger på samma gata, ca 100m från varandra.
Det går ju att läsa via länken men för dom som inte har internet är det kanske bra om det står här.
NiklasF skrev:Helt otroligt kasst av dom som anordnar mässan att dom inte marknadsför sig på forum, skall man gissa sig till att det är mässa eller?
NiklasF skrev:Helt otroligt kasst av dom som anordnar mässan att dom inte marknadsför sig på forum, skall man gissa sig till att det är mässa eller?
Få reda på sånt här drygt en månad innan är antagligen för kort varsel.
PerStromgren skrev:
Härliga typer: http://highendmassan.se/facebook.com visar Lorem Ipsum-text och "Page not found"...
Reklam verkar inte vara deras grej, helt enkelt!
tvett skrev:Per, det gäller samtliga sidor där man skriver fel.
ekkove skrev:16-17 februari på worldtrade centerprecis vid centralstationen och lindqvist&lundqvist och sheraton.
PerStromgren skrev:
Härliga typer: http://highendmassan.se/facebook.com visar Lorem Ipsum-text och "Page not found"...
Reklam verkar inte vara deras grej, helt enkelt!
paa skrev:NiklasF skrev:Helt otroligt kasst av dom som anordnar mässan att dom inte marknadsför sig på forum, skall man gissa sig till att det är mässa eller?
Fast det har ju i alla fall nämnts för länge sedan i Petersteindl-tråden och i Celefs blogg mm.
Det brukar inte bli massor med bilder om man inte tar med kameran själv, så det brukar jag göra!NiklasF skrev:Ni får ha det så trevligt ni som besöker den, räknar kallt med massor av bilder.
exity skrev:Varför ska dem lägga alla mässor i städerna inte jag klarar köra bil i....
exity skrev:Varför ska dem lägga alla mässor i städerna inte jag klarar köra bil i....
hifikg skrev:Vee-Eight skrev:Ser ni mig på mässan så är det inte jag.
Attans, jag som tänkte hälsa på dig i år!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster