Ha det bara bäst i helgen och må bästa puppa vinna.
Moderator: Redaktörer
Vee-Eight skrev:Hördes ryktas att observatör nästan fick utvisning på eget grepp.
Gör gärna en lista och presentera här.30Hzbone skrev:Tack misanplass.
Verkar va en härlig spännvidd på musiken .
Det får bli lite aktivitet på spottan i dag.
MagnusÖstberg skrev:Gör gärna en lista och presentera här.30Hzbone skrev:Tack misanplass.
Verkar va en härlig spännvidd på musiken .
Det får bli lite aktivitet på spottan i dag.
OlA-68 skrev:skall man lägga in någon passus i det hela vinylkalle så var det de för stunden invalda medlemmarna som ju faktiskt hade den goda smaken att inte bara ha basmangel... Schubert och sigur ros det var de låtarna som tillkom
vad vi lär oss äratt inte skruva dan innan... det är som att läsa inför ett prov på natten innan .
ditt system är och förblir fantastiskt däemot så är jag tveksam till subwoffersarna... de uppfyller inte din standard.
jag tyckte så klart med utgången som orsak att det var en trevlig kväll och detta främst beroende på alla medverkande inte minst du och jag , vinylkalle.
och det var ingen jordskredseger...det var en jämn kamp till sista rösten och ett stort tack till våra rösträknare
Vinylcalle skrev:OlA-68 skrev:skall man lägga in någon passus i det hela vinylkalle så var det de för stunden invalda medlemmarna som ju faktiskt hade den goda smaken att inte bara ha basmangel... Schubert och sigur ros det var de låtarna som tillkom
vad vi lär oss äratt inte skruva dan innan... det är som att läsa inför ett prov på natten innan .
ditt system är och förblir fantastiskt däemot så är jag tveksam till subwoffersarna... de uppfyller inte din standard.
jag tyckte så klart med utgången som orsak att det var en trevlig kväll och detta främst beroende på alla medverkande inte minst du och jag , vinylkalle.
och det var ingen jordskredseger...det var en jämn kamp till sista rösten och ett stort tack till våra rösträknare
Som sagt så vill jag definitivt inte skylla ifrån mig, du vann och det är jag tillfreds med (för stunden).
Jag håller med om att mina subwoofers inte håller samma klass som övriga systemet det är helt enkelt en nödlösning. Som jag berättat är det redan tankar på nytt vad gäller den biten.
Det som är kul är att två anläggningar som ändå är så olika på många sätt kan vara så jämna i en omröstning.
MvH Carl
RogerGustavsson skrev:Hur såg de två anläggningarna ut? Ola har flera och det kanske även Vinylcalle har?
Användare som besöker denna kategori: Kalejdokom och 15 gäster