Moderator: Redaktörer
shifts skrev:bensnake: Kan du korta länken i förstainlägget (m.h.a. bit.ly kanske) är du bussig?
shifts skrev:bensnake: Kan du korta länken i förstainlägget (m.h.a. bit.ly kanske) är du bussig?
Vee-Eight skrev:Jag ser inte att ngn av "vägarna" är motsatsförhållanden. Hade jag kunnat så hade jag röstat på samtliga.
phloam skrev:Jag tror man får skilja på "musiklyssningsfilosofi" och "återgivningsfilosofi" tydligare.
Punkt 3 riskerar att förvilla så att man tror att det gäller musikupplevelse, när det egentligen handlar om närvaroupplevelse.
Återgivningpurism ser jag bara som ett medel för att uppnå illusion och upplevelse, så jag har lite svårt att välja någon.
Elfsberg skrev:Jag ser mig som En Alternativ #1:are om jag får höja lite i botten för lite loudness.
Nattlorden skrev:Elfsberg skrev:Jag ser mig som En Alternativ #1:are om jag får höja lite i botten för lite loudness.
Där kan man nog räkna in mig med.
bensnake skrev:phloam skrev:Jag tror man får skilja på "musiklyssningsfilosofi" och "återgivningsfilosofi" tydligare.
Punkt 3 riskerar att förvilla så att man tror att det gäller musikupplevelse, när det egentligen handlar om närvaroupplevelse.
Helt rätt!
phloam skrev:Nattlorden skrev:Elfsberg skrev:Jag ser mig som En Alternativ #1:are om jag får höja lite i botten för lite loudness.
Där kan man nog räkna in mig med.
Beror helt på om ni höjer för bättre upplevelse eller för att korrigera inspelning?![]()
Elfsberg skrev:Jag ser mig som En Alternativ #1:are om jag får höja lite i botten för lite loudness.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster