Moderator: Redaktörer
hassez skrev:Idag kom jag till huvudstaden och Mupparna fanns där. Vilken julklapp, vad snygga dom var, snyggt jobbat.
Tack för bra intiativ och stort engagemang.
warmiz skrev:Om någon är intresserad av att ta över min beställning på 4 stycken lådor av variant B samt tillhörande element kan ni höra av er via PM till mig!
Sköt gärna det där i en medlemspresentation eller egen tråd.warmiz skrev:warmiz skrev:Om någon är intresserad av att ta över min beställning på 4 stycken lådor av variant B samt tillhörande element kan ni höra av er via PM till mig!
Ville bara påminna lite om detta ifall det är någon som är intresserade av variant B men missade gruppköpet, de är alltså inte uthämtade än. Annars får jag se till att plocka hem dem till Karlstad så de slipper ta plats hos Magnus
misanplass skrev:Jag har alltså 6st variant B kvar att hämta. Stort tack så länge!
marlan skrev:Är det någon mer från västkusten som är i Stockholm och skall hämta lådor/element så är jag intresserad av att få med mina 8st av B-typ.
Jag kommer att åka upp om ca 1 månad (för att hämta i16s) och kan hämta Mupps-lådor till fler om det är intressant.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 211 gäster