Okejdåså.
Här kommer själva erbjudandet, som är ytterst audiofiloptimerat. Jag har alltså valt att satsa maximalt på ljudkvalitet, men välja billiga fanér utan spegelmatchning och självmontering.
Fram till och med 20/12 -03 kan faktiskt.se-medlemmar beställa följande Ino Audio-fil-kit:
1 par pi60s i naturmahogny*, mattlackade, i monteringssats
+
1 par bs60 i svartfanér, mattlackade, i monteringssats
+
1 stycken passiv kontrollbox att kopplas mellan för- och slutsteg.
+
SD-fötter till båda paren högtalare.
Normalt färdigpris för denna kombination är 57 900:-.
Genom en kombination av mindre serieproduktion, självmontering och att det är ett julerbjudande som jag hoppas kommer att göra så att alla som står i kö och väntar på de ordinarie producerade högtalarna får lite rimligare leveranstider, erbjuder jag "pi60s/bs60-faktiskt-paketet" för 37 200:-. De kommer att kunna avhämtas före sommaren (midsommar), kanske tillochmed redan i februari eller mars (men jag vågar inte lova något sådant ännu).
Högtalarna är till alla delar tekniskt överensstämmande med ordinarie produktion, fast producerade med effektivare metod. Faktiskt-erbjudandet kommer inte att upprepas.
Den som är intresserad kan skicka ett email till
inoaudio@hotmail.com. Ange rubrik "faktiskt jul". Glöm inte att lämna namn, adress och telefonnummer.
Reservation:
Om det inte kommer in minst 5 beställningar så kostar detta erbjudande mig mer pengar än jag har råd med, och isåfall kommer jag att välja att inte leverera. Jag förbehåller mig därför rätten att säga nej om inte tillräckligt många beställningar kommer in. Jag kommer isåfall före julafton att meddela alla beställare att det inte blev något.
Vh, Ing. Öhman
PS:
Den som inte vet vad pi60s och bs60 är kan skriva ett email till
inoaudio@hotmail.se och begära en produktpresentation.
*Mahogny man stöter på i möbler och liknande är väldigt ofta nedbetsat till en mörkare nyans än träets naturliga färg. Naturmahogny är till skillnad från alla mörkt röd- eller brunbetsade mahognysaker man kan köpa snarast ett mellanmörkt fanér. Det är alltså lite ljusare än mångas uppfattning om hur mahogny ser ut. Jag tycker personligen att det kontrasterar mycket snyggt mot de svarta högtalarelementen.
PPS:
Jag har gjort en minimal justering av priset. Jag hade räknat fel och skulle ha gjort en 1200:- förlust, så jag har justerat upp det från 36 000 till 37 200:-
Fd psykoakustikforskare & ordf LTS. Nu akustiker m specialiteten
studiokontrollrum, hemmabiosar & musiklyssnrum. Även Ch. R&D
åt Carlsson och Guru, konsult åt andra + hobbyhögtalartillv (Ino).