Detaljeratljud skrev:Har väntat och väntat idag, om besked huruvida det går att köpa dem som vanliga OD11, men har ännu inte fått något svar. Men det är ju en dag imorgon med, får vi hoppas.
Hoppas inte för mycket, bara. Jag jobbar med att hjälpa företag att utveckla teknikprodukter och uppenbarligen siktar dessa herrar (i alla fall ger dom sken av att sikta) på att nå ut globalt med sina produkter, och man satsar därför på volym i första hand -inte att tillgodose entusiaster med specialversioner.
Det som är en smula märkligt är att man plockat in en VD som är så detaljistorienterad -alltså i första hand jobbat som inköpare av extrem lågpriselektronik- i ett företag som ska livnära sig på att sälja egendesignade och enligt egen utsago kvalitetsprodukter... Det mejkar inte sens, i min värld. -Skillset:et och kanske framförallt kontaktytorna man har mot "marknaden" skiljer sig åt på ett fundamentalt sätt, mellan di två världarna... I min bok är det ett klart svaghetstecken, även om dom nu verkar ha någon form av finansiärer med ett visst kontaktnät bakom sig.