Moderator: Redaktörer
Komorok skrev:mx skrev:Jag försöker ju köpa Stefans (stefanw) X-4. Då blir det X-6 här hemma.
Låter som en suverän plan. Jag ringer och lobbar lite åt dig.
bassman skrev:Komorok skrev:mx skrev:Jag försöker ju köpa Stefans (stefanw) X-4. Då blir det X-6 här hemma.
IÖ har ju ett par Y-moduler som ligger och skräpar, dom är ju som perfekt till Stefanw...
Skall vi säga så
bassman skrev:Komorok skrev:mx skrev:Jag försöker ju köpa Stefans (stefanw) X-4. Då blir det X-6 här hemma.
IÖ har ju ett par Y-moduler som ligger och skräpar, dom är ju som perfekt till Stefanw...
Skall vi säga så
mx skrev:Komorok skrev:mx skrev:Jag försöker ju köpa Stefans (stefanw) X-4. Då blir det X-6 här hemma.
Lobba på för fan.
Komorok skrev:bassman skrev:Komorok skrev:mx skrev:Jag försöker ju köpa Stefans (stefanw) X-4. Då blir det X-6 här hemma.
Skall vi säga så
StefanW behöver ju minst profY-4 har jag förstått. Undras vad för nya toppar han har på gång också?
DVD-ai skrev:Helt klart !![]()
pX-4 och större "ska man ha" om man ändå ska ta steget till moduler, känner jag.
Men, det till stor del för att kunna arbeta mer med rummet.
Men asså, ha man ett hus så ser jag ingen anledning till att INTE ha typ hur stort bassystem som helst
mx skrev:Komorok skrev:mx skrev:Eller finns Mega-Börje i mindre version kanske?![]()
![]()
![]()
Ja, man kan ju ha Megabörje2 (som motsvarar det system jag hade tidigare; InfraZ-4) eller nöja sig med Megabörje4 (infraZ-8 ) kanske?
Kanske något för Stefan.
DVD-ai skrev:Njaaa, när man flyttar till hus så lär det ju bli något i stil med 8-10st 15" eller 10-14st 12" med lämpliga data i slutna lådor.
Men det är då det![]()
Större än så känner jag bara blir o-prisvärt med tanke på hur mycket man kommer att utnyttja systemet.
Så det får lov att duga...![]()
Men man vet inte, kanske jag nöjer mig med det jag har och inser att jag ändå inte behöver större basystem, inte ens i hus....![]()
(ehhh, nappast vah...)
mx skrev:Han blir lite upphetsad när han pratar om infra, så jag tror att det är the way
to go!
mx skrev:Han blir lite upphetsad när han pratar om infra, så jag tror att det är the way
to go!
bassman skrev:mx skrev:Han blir lite upphetsad när han pratar om infra, så jag tror att det är the way
to go!
Jo lite rosig om kinderna blir han allt! Han har ju ett infrakort men använder inte ens cr80s vad jag vet
![]()
I morgon skall vi ändra på detta
Användare som besöker denna kategori: Slicknick och 6 gäster