Moderator: Redaktörer
Vee-Eight skrev:Hetsporren:
Jag skulle mkt gärna vilja, men jag bor rätt trångt hos mina föräldrar, har inte frågat än vad de tycker än. Men annars är det hos avr7000 och kanske hos Tux. Eventuellt också hifipunkten.
avr7000 skrev:Söndag Eftermiddag kör vi på!
Efter 3 (jag är solokvist med min nyfödde son till 3 men sedan kommer hans mamma hem, då kör vi...)
/Stefan
Vee-Eight skrev:Martin har ju köpt upp trollhättebutiken nu, så de drivs mer tight sas med varandra.
Kraniet skrev:Vilka är det egentligen som bor i Göteborg här på forumet?
Kanske viktigast, vem vill ha besök?![]()
![]()
Har bott här i två veckor nu snart vore trevligt att träffa några andra med hifi-intresse.
Audix skrev:Jag kommer gärna med på söndag em.
mike34 skrev:Audix skrev:Jag kommer gärna med på söndag em.
Noterat, kan itne svara för Sanny-X men vi är ev 4 i 3 bilar i värsta fall
Det verkar ju helt sjukt men alla vill köra så det blir väl race upp på E6 alt 45:an
Hetsporren skrev:mike34 skrev:Audix skrev:Jag kommer gärna med på söndag em.
Noterat, kan itne svara för Sanny-X men vi är ev 4 i 3 bilar i värsta fall
Det verkar ju helt sjukt men alla vill köra så det blir väl race upp på E6 alt 45:an
Kul, en miljöovänlig hifi-karavan alltså!
mike34 skrev:Kraniet skrev:Vilka är det egentligen som bor i Göteborg här på forumet?
Kanske viktigast, vem vill ha besök?![]()
![]()
Har bott här i två veckor nu snart vore trevligt att träffa några andra med hifi-intresse.
Så då, nu har du lite å välja på. Om du hänger på, på Lördag och Söndag så får du träffa en massa folk ju !!.
Hetsporren skrev:Jag kan inte denna helgen, som jag misstänkte. Ha't så kul, ni andra!
avr7000 skrev:Halloj...
En kompis kommer över så vi kan förhoppningsvis jämföra Hypex 400, Sentec PA9 med den nya Behringer REFERENCE AMPLIFIER A500
http://www.behringer.com/A500/index.cfm?lang=ENG
/Stefan
avr7000 skrev:Halloj...
En kompis kommer över så vi kan förhoppningsvis jämföra Hypex 400, Sentec PA9 med den nya Behringer REFERENCE AMPLIFIER A500
http://www.behringer.com/A500/index.cfm?lang=ENG
/Stefan
mike34 skrev:Ok , det ser ut att bli resa av uppåt Trollhättan definitivt.
SannyX, jag, Kraniet och Audix i en bil .
Några fler så fram med det nu !!
Jag om det är jag som kör, hämtar alla via vad som krävs men det ser ut att bli E6 över Hisingen som gäller.
Avresa kanske 1500, upp-plock och sträckkörning total 1.5 timmar landar i Trollhättan 1630-1645 om det blir bra ??
Då har frun hunnit hem och ni fått äta och lite lugn och ro.
Annan önskvärd tidpunkt respekteras naturligvis, så kom med ett bud !!!
Det blir hos AVR7K om jag fattat saken och jag vet inte var det är just nu.
( PM, telefon ?)
Kraniet skrev:mike34 skrev:Ok , det ser ut att bli resa av uppåt Trollhättan definitivt.
SannyX, jag, Kraniet och Audix i en bil .
Några fler så fram med det nu !!
Jag om det är jag som kör, hämtar alla via vad som krävs men det ser ut att bli E6 över Hisingen som gäller.
Avresa kanske 1500, upp-plock och sträckkörning total 1.5 timmar landar i Trollhättan 1630-1645 om det blir bra ??
Då har frun hunnit hem och ni fått äta och lite lugn och ro.
Annan önskvärd tidpunkt respekteras naturligvis, så kom med ett bud !!!
Det blir hos AVR7K om jag fattat saken och jag vet inte var det är just nu.
( PM, telefon ?)
låter riktigt bra det därskulle bara fått in lite mat där nånstans också kanske? tar iofs en väldans tid att äta och grejja så det kanske gör sig bäst om man har fixat sånt själv innan.. hmm
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 36 gäster