Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Ser med spänning fram mot resultatet. Eftersom hela mässan är koncentrerad kring Centralstationen så skulle jag föredra att käka i samma område, bekväm som jag e o tåg som jag ska åka.
Nja jag skrev att det är svårt att hitta ett bra ställe som tar emot större sällskap en lördagkväll. Som Bill skrev så finns det gott om sunkhak som kan tänka sig ta emot oss. Bara för att maten är sunkig så betyder det inte att den är billig om den ska ligga mitt i city (i närheten av mässan).bakerman22 skrev:Fast han skrev väl att det verkar vara svårt att klämma in 30 gubbar på ett ställe en lördag...?
Morello skrev:Folk får nog släppa på bekvämlighetens förfärliag last och vara villiga att röra på sig inom stockholms innerstad!
Det är käk till bra pris vi letar efter, men i en stad med 2 miljoner invånare, så är det väldigt svårt att få ett sånt ställe som kan tänka sig möblera om för att husera 30+ gäster som vill sitta tillsammans och som med all säkerhet kommer ge dem en halverad kassa mot en normal lördagkväll.schmutziger skrev:nu är vi där igen,
Bipolar-dining
antingen fine-dining el Sunkhak.![]()
Varför inte bra käk till bra pris?
Kikade på deras hemsida, de har en festvåning för 30 pers och en för 90...Morello skrev:Gondolen känns lite väl flådigt och då återstår bakfickan.
Alexi skrev:Kikade på deras hemsida, de har en festvåning för 30 pers och en för 90...Morello skrev:Gondolen känns lite väl flådigt och då återstår bakfickan.
GONDOLENS SÄSONGSMENY 495:- är väll inte allt för dyrt för tre rätter?
Alexi skrev:Kikade på deras hemsida, de har en festvåning för 30 pers och en för 90...Morello skrev:Gondolen känns lite väl flådigt och då återstår bakfickan.
Alexi skrev:De hade ett alternativ där man sitter 15 personer på ett långbord mitt inne i deras kök som lät coolt, men som sagt...
MagnusÖstberg skrev:Mjo, vi är 29 nu.. vore tråkigt att stänga dörren om vi blev fler.
Jag brukar samla alla som vill åka gememsamt kring LTS monter innan avfärd med SL.bakerman22 skrev:Om vi ska åka tunnelbana eller buss någonstans skulle jag gärna möta upp någon någonstans runt vårt hotell..
Hittar knappt i min egen bakficka.
Al'a Crepê tänker du på, de har gått ner sig rejält, lokalen är dessutom två små rum, så vi får inte plats 30 personer där.MagnusÖstberg skrev:Alexi skrev:De hade ett alternativ där man sitter 15 personer på ett långbord mitt inne i deras kök som lät coolt, men som sagt...
Det får vi spara till ett annat tillfälle![]()
Skall jag köra?
Eller vad heter det där stället på söder i närheten av skanstull (mangår uppför ett par trappor, går en liten bit, tvärs över en liten park..som har kött och nån typ av degklump
Vi har druckit cider där någon gång..
Morello skrev:MagnusÖstberg skrev:Mjo, vi är 29 nu.. vore tråkigt att stänga dörren om vi blev fler.
Jo, men ska vi ha en chans att styra detta så får vi nog stänga dörren - tråden har funnits hyfsat länge nu.
funderade på de själv. De kan ju ta uppåt 200 gäster säger de. Dock har jag hört att servicen där är helt usel när man är större sällskap.Morello skrev:Elverket på Linnegatan kanske?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster