Moderator: Redaktörer
Alexi skrev:Testet dyker ju upp i Molt och jag har svårt att tro att vi hinner till nästa nummer och nummer 3 kommer i sep-okt, så det är en stunds väntan, även om testet genomförs innan sommaren.
Bamsefar skrev:Låt mig säga såhär: Ingen har lånat något av våra två par PCX450, någonsin
Men jag och frun är fortfarande toknöjda med våra PCX450, som jag skrev för något år sedan: Helt klart den bästa investeringen hitintills - 5 år har vi haft dom nu !!!
Max_Headroom skrev:Bamsefar skrev:Låt mig säga såhär: Ingen har lånat något av våra två par PCX450, någonsin
Men jag och frun är fortfarande toknöjda med våra PCX450, som jag skrev för något år sedan: Helt klart den bästa investeringen hitintills - 5 år har vi haft dom nu !!!
Stora var dom ju så det står härliga till, om jag fått tag i rätt bild på Nätet... Får man med dom som handbagage?![]()
Har du provat Koss Porta Pro? Hur står sig dessa lurar i jämförelse? Jag skulle vlja ha nya till kontoret, nämligen.
2-ch skrev:*BUMP
Står i startgroparna för en enkel lur (flyger sällan) och använder bara undantagsvis lurar hemma.
Läste om Audio Technica ATH-ANC23 och det verkar vara en hygglig budgetmodell.
Någon som har erfarenhet av den?
http://www.webhallen.com/se-sv/hemelektronik/165591-audio_technica_ath-anc23_med_noise_cancelling
Fjonkalicious skrev:Är det som du skall ha på mässan?
StefanL skrev:Själv klarar jag inte länge med in-ear utan att jag får ont i öronen.
Om du flyger sällan och tänker använda dem hemma sen, så kanske noice-canellation är onödigt för dig?
Själv har jag idag halvtäckande (Beyerdynamic T50 P) lurar, men skall investera i ett par heltäckande med noice-canellation.
Helt klart skönast för öronen tycker jag. Nu reser jag oftast långa resor (+10 timmar), så där är komforten viktigast.
Skall du göra en kortare flygning så är det inte lika viktigt. Kan jag tycka.
Jag kör som Sagt med Audio Technica idag, de har riktigt bra ljudkvalité. Jämfört dem mot både svindyra Denon, nya B&W och andra hifilurar, men mina var bättre på allt förutom den allra djupaste basen.2-ch skrev:*BUMP
Står i startgroparna för en enkel lur (flyger sällan) och använder bara undantagsvis lurar hemma.
Läste om Audio Technica ATH-ANC23 och det verkar vara en hygglig budgetmodell.
Någon som har erfarenhet av den?
http://www.webhallen.com/se-sv/hemelektronik/165591-audio_technica_ath-anc23_med_noise_cancelling
Användare som besöker denna kategori: OscarE och 9 gäster