Moderator: Redaktörer
De gånger jag arrangerat det tidigare har vi varit mellan 25-55 personer.bakerman22 skrev:Det var så många bokade ja. Men hur många har skrivit i tråden sen dess...?
blixten_no1 skrev:Skönt att det löste sig!!
Tack för ert jobb alla inblandade!!!
tvett skrev:Morello skrev:Ser inget som helst ironiskt i det. Vad menas?
Förbetalning är en säkerhet om folk väljer att hoppa av. Att folk då väljer att hoppa av är väl ironiskt?
paa skrev:_Fredrik_ skrev:Va synd! Kan du inte ändra tillbaka?paa skrev:Jag hoppar.
Om någon fler hoppar av tar jag gärna den platsen.
bakerman22 skrev:Om jag hade varit med på middagen så hade jag bjudit min vän och dragit det på företagskortet som representation.
Hur betalar man sånt i förväg ?
Morello skrev:paa skrev:_Fredrik_ skrev:Va synd! Kan du inte ändra tillbaka?paa skrev:Jag hoppar.
Strulpelle!
Jag gav upp hoppet om att vi skulle få ihop 30-40 personer, när 2/9 hoppat av bara på ett par timmar och att vi skulle få ihop de 12kkr som krävdes för att Magnus deal skulle gå i lås, att du tycker jag borde bli petad från listan för det känns högst märkligt...paa skrev:Morello skrev:paa skrev:_Fredrik_ skrev:Va synd! Kan du inte ändra tillbaka?paa skrev:Jag hoppar.
Strulpelle!
Jag var på med Eriks, och på vid Elverket, och hade vart på vid nästan vadsomhelst annat, men jag skrev ju varför jag hoppade av. Men Alexi gav ju också upp på Magnus alternativ, så varför är han kvar på listan?
Alexi skrev:Jag gav upp hoppet om att vi skulle få ihop 30-40 personer, när 2/9 hoppat av bara på ett par timmar och att vi skulle få ihop de 12kkr som krävdes för att Magnus deal skulle gå i lås, att du tycker jag borde bli petad från listan för det känns högst märkligt...paa skrev:Jag var på med Eriks, och på vid Elverket, och hade vart på vid nästan vadsomhelst annat, men jag skrev ju varför jag hoppade av. Men Alexi gav ju också upp på Magnus alternativ, så varför är han kvar på listan?
MagnusÖstberg skrev:Det var DaMario han ville undvika eftersom det var där många av oss träffade Merkurius sista gången.
Jag har full förståelse för det och vill gärna att han kan hoppa in igen.
_Fredrik_ skrev:Bra jobbat Jansson! Ja paa borde haka.
OMGNaqref skrev:_Fredrik_ skrev:Bra jobbat Jansson! Ja paa borde haka.
Låt paa va' me',
ingenting går upp mot de'.
Om du tycker nånting kommit på glid,
ja, då är det tid att le.
För än finns det hopp,
än går jorden i sitt lopp.
Ingenting är fullt så fel som du tror,
så syster och bror, hys hopp.
paa skrev:Ska bli kul!
_Fredrik_ skrev:Lugna ner er lite, det här faktiskt ett hififorum.
Jansson skrev:Håller med _Fredrik_
Det är på tok för mycket gull gull i den här tråden.
Skärpning!
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 18 gäster