Han pratar om en speciell gryta (som jag blivit nyfiken på)..

För att vi ska klara oss ända dit så blir det fika med kanelbulle här innan avfärd!
Moderator: Redaktörer
KarlXII skrev:För att vi ska klara oss ända dit så blir det fika med kanelbulle här innan avfärd!
Alexi skrev:Vem ska räkna rösterna om inte jag är där?![]()
Så jag räknar mig som given på jurylistan till alla battle, att jag anmälde mig var mer en formalitet.![]()
Skall bara muta phon så han hjälper mig med min koppling så kan du få övningsköra duktigt sen. Skippa hyrbil den här kvällenAlexi skrev:Jag har funderat på och hyra bil, jag behöver ju övningsköra så mycket som möjligt med mitt nya körkort... Men blir det lång kväll, blir det många timmars bilhyra och inge dricka... Så jag får se hur jag gör...
Vem/vilka mer tänker ta bilen till KarlXII?
oa51 skrev:Jag tar bilen till Hjältekonungen, kan ta en sväng till sta´n eller söderförort för att hämta upp ett par st på väg till Ösmo. Planerar dock att lämna bilen hos 2-ch på kvällen och åka kommunalt/taxi hem.
Alexi skrev:Hyra bil är betydligt billigare än att äga, men man blir ju mer försiktig med spontana bilturer.
Jag är med i en lokal bilpool ( Sunfleet), så det är den jag hyr ifrån isf. Men det finns bättre tillfällen för mig att övningsköra.2-ch skrev:Alexi skrev:Hyra bil är betydligt billigare än att äga, men man blir ju mer försiktig med spontana bilturer.
Ja, ja... hyr en på OK eller statoil.
Då kan du lämnar du tillbaka den lokalt när vi kommit hem till mig. Klart
Alexi skrev:Men det finns bättre tillfällen för mig att övningsköra.
Alexi skrev::D
Jag ser verkligen fram emot din portergryta!
Det är en av mina absoluta favoriträtter, men aldrig ätit någon annans variant.
Du är inte en månad före din tid?mrk skrev:Hur går det? Blir det någon vinnare?
MagnusÖstberg skrev:Skall bara muta phon så han hjälper mig med min koppling så kan du få övningsköra duktigt sen. Skippa hyrbil den här kvällenAlexi skrev:Jag har funderat på och hyra bil, jag behöver ju övningsköra så mycket som möjligt med mitt nya körkort... Men blir det lång kväll, blir det många timmars bilhyra och inge dricka... Så jag får se hur jag gör...
boom skrev:MagnusÖstberg skrev:Skall bara muta phon så han hjälper mig med min koppling så kan du få övningsköra duktigt sen. Skippa hyrbil den här kvällenAlexi skrev:Jag har funderat på och hyra bil, jag behöver ju övningsköra så mycket som möjligt med mitt nya körkort... Men blir det lång kväll, blir det många timmars bilhyra och inge dricka... Så jag får se hur jag gör...
Länsstyrelsen måste godkänna dig först som övnings lärare om snuten tar er och du inte är godkänd så får du åka kommunalt en tid.
Komorok skrev:Stötte på dessa herrar på mässan:
K12 verkar självsäker inför battle och var glad och pratsam. 2-ch var mer lågmäld och tycks inte ha upplyst K12 om sina hemliga tweaks ännu.
Mig gläder det förstås att se två dödsfiender umgås så obesvärat två veckor innan battle.
Komorok skrev:Mig gläder det förstås att se två dödsfiender umgås så obesvärat två veckor innan battle.
2-ch skrev:Komorok skrev:Mig gläder det förstås att se två dödsfiender umgås så obesvärat två veckor innan battle.
Jodå, vi klarade av att uppföra oss under hela dagen när vi gick runt på mässan så även under middagen
shifts skrev:"…dock på efterfesten…"
Harryup skrev:Varken Svenska Spel eller Betson tar emot betting på den här matchen.
Är det en slump?
mvh/Harryup
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster